ערב חברה לעובדים חוגגים בגדול

הגיע הרגע בשנה לו אתם והעובדים שלכם חיכיתם: ערב החברה. בערב שכזה יש לכם הזדמנות לחגוג ובגדול בתור חברים קרובים ולא בתור עמיתים לעבודה.

10.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ערב חברה לעובדים חוגגים בגדול

את התאריך קבעתם ולכולם הודעתם, וכעת מה שנותר הוא לבחור את המופע או האטרקציה שיובילו השנה את ערב החברה שלכם. הנה לכם חמשת האטרקציות הגדולות ביותר שיהפכו את ערב החברה שלכם לערב המדובר ביותר בשנה.

מתפנקים במסעדת שף

לאחרונה עלתה המודעות למסעדות שף, אוכל טוב והערכה לחומרי גלם ייחודים. יותר ויותר אנשים בוחרים כיום להשקיע את כספי המותרות שלהם על מסעדות טובות, תוך שהם מבקשים להנות מאוכל איכותי ולא שגרתי. כעת, כשאתם בודקים רעיונות עבור ערב חברה לעובדים, תוכלו לפנק אותם במסעדת שף. הבילוי במסעדות אלו יכול להיות קצר יקר, כך שלא כולם יכולים להרשות לעצמם בילוי מסוג שכזה. לכן, כאשר אתם רוצים להגיד תודה לעובדים שלכם, הרי שמדובר על הוקרת תודה הולמת במיוחד.

ערב עם אסטרולוגית

דרך נוספת לחגוג את ערב החברה שלכם, היא באמצעות מפגש עם אסטרולוגית. טרם המפגש בערב החברה, תוכלו להעביר לאסטרולוגית את שמות העובדים בצירוף תאריך הלידה שלהם, וכך כל עובד יקבל מפה אסטרולוגית עם תחזית לשנה הקרובה. מאחר ומדובר על מופע לערב חברה, הרי שהאסטרולוגית תכין תכנית עשירה שתעניק לכם ולעובדים ערב משגע על המון כוכבים, תחזיות, נסיגות ונסיקות.

אמן חושים וטלפתיה

בלי ששמתם לב, ערב החברה שלכם הפך במידה מסוימת למסיבת הפתעה. הרצון שלכם להפתיע ולרגש את העובדים שלכם גורם לכם לחפש זמן רב לפני הערב שלל אטרקציות, הופעות או אפשרויות אירוח. העובדים שלכם, וגם אתם, כבר לא מסתפקים במועט ורוצים להתרגש. אם אתם רוצים להתרגש ולהפוך את ערב החברה שלכם לאירוע המרגש ביותר השנה, הרי שאמן חושים וטלפתיה הוא המענה הראוי לכם ביותר. מופע הטלפתיה הינו מופע שלא משאיר אתכם לרגע אדישים, אלא להפך: לאורך כל הערב רק תהיו נרגשים. מופעי טלפתיה הולמים את הרעיון של הופעה לערב חברה, ומה שבטוח, שבשנה הבאה יהיה קשה לכם להתעלות על מופע שכזה.

צפייה משותפת בסרט

דרך נוספת לקבץ את העובדים שלכם וללכד אותם סביב ערב החברה, הוא באמצעות צפייה משותפת בסרט. כיום יש לכם האפשרות לצפות בסרט בצפייה משודרגת עם חדרי ה-VIP המאפשרים לכם לצפות בסרט על כורסא מפנקת ושלל פינוקים.

חדר בריחה

כיום עולה הטרנד של חדרי הבריחה השונים, המושכים אליהם המון אנשים נרגשים מכל קצוות הארץ. חדרי הבריחה מתבססים על חידה, שעל השוהים בחדר לפתור בזמן קצוב של שעה בלבד. החידות מסתתרות בחדר ועליכם לפצח אותן על מנת להמשיך אל החידות הבאות כל הדרך החוצה מהחדר. כאשר מדובר על אירוע חברה, הרי שמדובר על אירוע ייחודי ומרגש, שיעניק לכם ולעובדים שלכם חוויה מלאה באדרנלין וכייף.

המאמר מוגש באדיבות אמן החושים מרום מור

ערב עובדים

תגובות

מומלצים