עוד תאונה בכביש 672 עוספיה דליה

לא ברור מתי ייפול האסימון לגשת ולטפל מיד בהצבת אי תנועה ומכשולים, כדי לחסוך את התאונה הבאה, הבוקר התאונה הסתיימה עם עוד נפגעים, חשוב להבין שבכל תאונה החיים משתנים מקצה לקצה.

20.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עוד תאונה בכביש 672 עוספיה דליה

כביש חוצה כפרים עוספיה דליה שמגיע מרמות רמז עד קיבוץ גלעד, נמצא במצב מסוכן וכבר הוגדר ככביש אדום ע"י משטרת ישראל, אבל כנראה שזה רק על הנייר.

הכביש הזה מהיציאה מאוניברסיטת חיפה ועד ליציאה מעוספיה, נמצא ללא הפרדה וללא מכשולים שיעצרו את מספר התאונות שקורות בו בכל יום ואשר נעות בין הקלות לקשות ביותר.

הבעיה העיקרית בירידה מעוספיה לשכונת אלמסיל, שם הבעיה יותר קשה ומסובכת, כי הפניות לכבישים גם על קו הפרדה, נפוצה ללא כל התחשבות של הנהגים, שיש מאחור או מלפנים רכבים, יציאה ופניה לא אחראית ומיד מתרחשת תאונה.

הבעיה היותר קשה זה בקטע כביש כיכר דמון עד לאוניברסיטה, אותו הסיפור קורה, בגלל שאין הפרדה, יותר תאונות נרשמות בסופו של דבר.

בכביש ראשי דליה, בקטע הכביש שבין הכניסה מעוספיה ועד למרכז מסחרי, יש בכיכר של  תחנת דלק יוסף נסר אלדין, תאונה או שתיים בחודש ולפעמים יותר, זה בגלל העדר פסי האטה לפני כניסה לכיכר.

הבעיה העיקרית בדליה היא בכביש ממרכז מסחרי ועד היציאה של אליקים, שם נרשמים תאונות רבות ולפעמים יותר מתאונה ביום אחד.

יש לציין שעד היום לא נעשה שום דבר, על האחראי על הכביש שעובר בעוספיה (חברת הדרכים מע"צ) ובקטע של דליה המועצה המקומית דאלית אל כרמל, לעשות הפרדה.

הבעיה היותר קשה ושם המכשולים מאוד נחוצים, בגלל שאין הפרדה בכביש, רכבים חולפים על פני רכבים ומסכנים רכבים אחרים, זהו כביש צר יחסית והתנועה בו רבה.

בכל תאונה הגורם העיקרי הם הנהגים בלבד.

התאונה

תגובות

4. אלי לפני 8 שנים
לא להאשים את המועצות.
3. אחריות לפני 8 שנים
מישאישר תוכניות בניה אשם
2. תושב האזור לפני 8 שנים
המצב בלתי נתפס
1. תושב דליה לפני 8 שנים
כביש 672

מומלצים