אלוף יואל סטריק מוכנות גם בכפר הדרוזי

ביקור אישיות ביטחונית כמפקד פיקוד העורף בכפר הדרוזי זו חדשה שמתבקשת ביותר, לאור האיום המגיע מהצפון ובמיוחד חוסר המוכנות בכפרים הדרוזים, בגלל התכנון והבניה הלקוי בחסר.

24.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אלוף יואל סטריק מוכנות גם בכפר הדרוזי

בשבוע החולף התקיים ביקור של מפקד פיקוד העורף אלוף יואל סטריק במועצה המקומית יאנוח ג'ת. במהלך הביקור,הציג ראש המועצה חסבני מועדא, את העשייה בתחום החירום.

חשוב לדעת שראש המועצה הוא ת.ת אלוף במיל שיודע טוב משמעות מוכנות ובמיוחד לעורף.

מפקד פיקוד העורף אלוף יואל סטריק אמר: "רואים בבירור שיש במועצה המקומית יאנוח ג'ת הבנה של תפיסת אחריות ועשייה בתחום החירום על כלל רבדיו, עשייה זו מובילה לעצמאות הרשות בהענקת שירותים לאזרחיה בעת עימות וליכולת תפקודית גבוהה יותר".

אלוף יואל סטריק:" אני מתרשם שיש במועצה מנהיגות מנוסה, פיקוד העורף יסייע ויתמוך בכל מה שיידרש על מנת שתהיו מוכנים לחירום".

יש לציין שבכפרים הדרוזים ואת זה הכרנו ממלחמת לבנון השנייה, בכפרים לא היתה כל הסברה או הרגעה לתושבים המקומיים, בעת שפיקוד העורף יהיה מעורב עם האוכלוסייה המקומית, הדברים יראו וישמעו אחרת, כי לצאת ממלחמה באופן שלם, זה בלתי אפשרי והתוצאות אומרות הכל.

צעד מתבקש ביותר להיות מוכנים לכל תרחיש, אחרת האסון יהיה יותר גדול ומסובך ולצערנו התושבים סומכים שיש מי שדואג להם שבפועל זה לא קיים.
 

הישיבה

תגובות

מומלצים