הוארך מעצרו של אחד המתפרעים מעוספיה

העדויות שמגיעות מההתפרעות ובעקבות בקשת המשטרה להאריך את מעצרם של העצורים מעוספיה, תושבי השכונה המערבית, מסמן שליטה מוחלטת של אלכוהול שהביאה לאלימות. 

31.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הוארך מעצרו של אחד המתפרעים מעוספיה

קבוצת צעירים בני העדה המוסלמית מעוספיה, הגיעה למפרץ חיפה לבלות, לטענת המאבטחים שהם לא הכניסו אותם כי הם היו שיכורים והתנהגו בצורה מוזרה ומאיימת.

הצעירים רצו להיכנס למועדון נוסף וגם פה סירבו להכניסם, הצעירים הזעיקו תגבורת של חברים והחלו לזרוק חפצים לעבר מאבטחי המועדון.

בפעולה משותפת של המאבטחים והשוטרים, החל מרדף והמשטרה הצליחה לעצור חלק מהמתפרעים.

בית המשפט האריך את מעצרו של צעיר אחד ואת השאר שיחרר בתנאים מגבילים.

נעצרו ארבעה תושבי עוספיה במרדף

הלילה צעירים בשנות העשרים לחייהם מעוספיה, התעמתו עם מאבטחים שסירבו להכניסם למועדון במפרץ חיפה, עם הגעת השוטרים שהוזעקו כתגבורת החל מרדף על גגות מבנים, לפרטים

התפרעות אחר חצות במועדון הלופט ברחוב חלוצי התעשייה בקרית חיים, הסתיימה בהימלטותם של כמה אל פתח מועדון הקולוסיאום הסמוך שם התעמתו עם מאבטחים שסירבו להכניסם ושוטרים שהוזעקו כתגבורת.

עוספיההצעירים ברחו והחל מרדף על גגות מבנים, השלכת בקבוקים על ניידת משטרה, הימלטותם של כמה ומעצרם של ארבעה תושבי עוספיה בשנות העשרים לחייהם, בהם אחד שהסתתר בחצר מפעל סמוך לאחר שנפל לשם בעת שקרס גג אסבסט עליו טיפס.

יואב איתיאל מדווח כי השוטרים נאלצו לפרוץ את שעריו כדי ללכוד אותו. במוצאי שבת, בבימ״ש השלום בחיפה, יבקשו חוקרי תחנת זבולון את הארכת מעצרם.

תגובות

מומלצים