צעירים הולכים בזיגזג תחת השפעת סם

למי שלא ער למצב הצעירים ובני הנוער שהולכים בשעות ערב ברחובות הכפרים בצורה שלא הכרנו בעבר וכשבאים ומדברים איתם נתקלים בבחורים שלא בדיוק מודעים למה שמדברים אתם

06.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
צעירים הולכים בזיגזג תחת השפעת סם

תופעת הסם שנמצאת בכל פינה מביאה אותנו לבועה בה נמצאים אותם צעירים שבהישג יד מכל פינה ללא מפריע משיגים כדורים שמפוררים לתוך סיגריה ומעשנים או שבולעים ומהרגע שהסם עולה לראש כל דבר אפשרי יכול לארע לאותם צעירים.

להיות מודאגים זו מילה קטנה, להיות מאוד מודאגים למה שקורה ברחובות הכפרים בכרמל, בשביל כסף מוכרים לילדים ולצעירים כל דבר העיקר שיתפסו ראש.

מנה בעלות של 30 עד 50 ₪ בלבד יכולה להספיק לשני ערבים, תופעת המשתמשים היא לא מוכרת, שמי שצורך את סם הכדורים הזה הוא מגיע למצב בו אין לו תאבון, הוא לא יושן כל הלילה, הסם גורם להתייבשות, לדיכאון ועייפות, מה שיכול להציל את הצעירים שצורכים את הסם הזה, רק בית חולים.

צורת ההליכה ברחובות, חציית הכבישים, הליבוש והדיבור, הכל יחד סימן מסוכן לאותם צורכי סם הכדורים.

במקומות כאלה שמוכרים ומחזיקים את סמי הפיצוציות מסוגים שונים, כל ילד יודע את הכתובת, בעבר זה היה רק בסופי שבוע, היום זה קורה בכל ימות השבוע בלי מפריע.

כל עוד הרשויות וכל מי שאחראי על ביטחון הציבור המקומי לא אוכף את החוק נגד אותם מקומות שגורמים נזק לילדים ולצעירים, התופעה תמשיך להתרחב בכל יום.

חשוב לציין שבין הצעירים יש גם בנות שצורכות את הכדורים ומשיגות בקלות רבה גם מאותם מקומות.

השיטה מאוד פשוטה אותם עסקים יש להם בני נוער שמקושרים עם כולם, הצעירים הצורכים פונים אליהם והם מספקים להם מחוץ לחנות את הכדורים ואת הכסף מביאים אחר כך לבעל העסק.

חשוב להפנות את תשומת לב ההורים לתופעה, שישימו לב לילדים ויחקרו אותם לעומק, כאשר הם מזהים התנהגות לא רגילה בקרב בניהם.

נוער

תגובות

5. רביע לפני 8 שנים
להגיע למי שמוכר להם את הסמים
4. חלבי לפני 8 שנים
כואב הלב למה שקורה
3. אבא לילד לפני 8 שנים
אנחנו מודעים למצב היום
2. איש לפני 8 שנים
התנהגות של עברינים
1. צעירה לפני 8 שנים
אני עדה למצבים קשים עם החברות

מומלצים