למה כדאי לנסוע למקסיקו

מקסיקו יעד חלומי לטיול ולא במקרה המדינה נמצאת בצפון אמריקה וגובלת עם ארצות הברית בצפון עם גואטמלה ובליז בדרום מזרח, עם האוקיינוס השקט במערב ועם מפרץ מקסיקו והים הקריבי במזרח.

14.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
למה כדאי לנסוע למקסיקו

תרבות המדינה משתייכת אל אמריקה הלטינית ומכאן אפשר להבין את השילוב בין המזג החם של האנשים, השמחה במקום והפתיחות של האוכלוסייה לתיירים. מטיילים רבים אשר נסעו למדינה מעדים על כך שמדובר באחד היעדים הבלתי נשכחים ולא במקרה.

חופים קסומים

חופי הים של מקסיקו כוללים דגה יוצאת דופן, במקומות מסוימים אפשר לראות גם דולפינים במרחק סביר מהחוף והחופים עצמם מציעים בילוי נפלא.

אוהבי המים, הצלילות והשכיבה על חוף הים נהנים במיוחד במקום וזוהי סיבה טובה להגיע למדינה, גם למי שאינו מעוניין בחופשה ללא תזוזה אלא לשלב טבע מימי קסום במיוחד במהלך הטיול.

האזורים הטרופיים

חלקה הדרומי של מקסיקו הוא חלק טרופי אשר כולל ג'ונגלים, אזורי הרריים בגובה של 5,000 מטר, חופים המתאימים לצלילה ומדבריות (מדובר בחלק גדול אשר נופו משתנה). אוהבי הטבע, הטראקים והאתגרים, מוצאים כי חלק זה של המדינה מרתק ומציע חוויה יוצאת דופן. כמובן, למגיעים למקום כדאי לזכור כי אי אפשר ליהנות מכל העולמות בזמן קצר של יומיים/ שלושה ולכן כדאי להביא זאת בחשבון בתכנון אורך הטיול.

אתרים ארכיאולוגים

במקסיקו ישנם אתרים עתיקים של שבט בני המאיה. האתרים הללו מעניקים הזדמנות לחזור בזמן ולראות ולחוות היסטוריה יוצאת דופן. בין היתר כוללים אתרים אלו גם מקדשים, פירמידות (כמו פירמידת השמש בטאוטיהואקאן) ושרידים מן העבר. גם מטיילים אשר לא מתעניינים בחלק ההיסטורי וחוששים מהחלק הלימודי לא יוכלו להישאר אדישים אל מול העוצמה ההיסטוריה של האתרים הארכיאולוגים.

חיי לילה תוססים

באזורים המרכזיים של מקסיקו, כמו למשל במקסיקו סיטי (עיר הבירה של המדינה), אפשר למצוא חיי לילה תוססים במיוחד. צעירים רבים אשר אוהבים לבלות ומחפשים שילוב של רגיעה, השתלבות בתרבות המקומית ובילויים בלתי נשכחים מגיעים אל הערים ונכנסים למסיבות המקומיות כשאלו יכולות להיות מסיבות סלסלה, משולבות במוזיקה חיה ועוד.

פסטיבלים

במדינה מתקיימים שלל פסטיבלים ססגוניים וכל שצריך הוא לברר מתי מתקיים אחד והיכן. הגעה אל פסטיבל כזה מעניקה לא רק כמה שעות טובות של הנאה אלא גם הצצה אל התרבות המקומית, צפייה בשפע של צבעים ותנועה מרתקת. למעוניינים ליהנות מכל הטוב הזה כדאי לברר מראש על קיומם של אירועים שכאלה ולתכנן הגעה אל היעד בזמן הנכון.

יציאה נינוחה לטיול

במקסיקו אפשר למצוא הכול מהכול; חופי ים קסומים, נופים מרגשים, אזורי עתיקות ושלל מסיבות. על אף שיש להיזהר מגניבות בחלק מהמקומות (בעיקרון בכל טיול כדאי להיות זהירים), רוב האנשים נחמדים ומסבירי פנים והופכים את הטיול לנעים יותר. מטיילים רבים מגיעים אל המקום עם ציוד מינימלי על הגב ובוחרים לרכוש בגדים וציוד במקום במידה ויצטרכו להשלים. אין זה אומר שהמדינה זולה במיוחד אלא שפשוט אפשר למצוא בה את כל מה שרוצים לרבות תחבורה ציבורית זמינה (את הנסיעות הארוכות עושים בדרך כלל באוטובוס לילה וכך חוסכים זמן טיול), שפע של מקומות לראות ואוכלוסייה רבה שדוברת אנגלית ושמחה לעזור בכל הנוגע להתמצאות במקומות השונים.

מידע נוסף על טיולים מאורגנים למקסיקו של רימון

מקסיקו

תגובות

מומלצים