מה האינטרס של מועצת דליה לסבך לקשישים את החיים

קשישים שהגיעו למערכת פורטל הכרמל התלוננו על זה שלא ניתן לשלם את הכספים למועצת דליה כי המועצה לא באה לגבות את הכסף וכאשר באים לגבות לקשישים אין, המועצה שוב מתעללת בקשישים.

20.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מה האינטרס של מועצת דליה לסבך לקשישים את החיים

לפני שנה בערך הוחלט במועצת דלית אל כרמל לגבות את הכספים מהקשישים, במקום עמותת זקני הכרמל, שלאורך השנים גבתה את הכסף והחזירה לקשישים בשירותים נלווים, מה שקורה בפועל היום עם הקשישים מעוספיה.

מועצת דליה דרשה לבצע את הגביה וזה סודר, אבל מה שקורה שמועצת דליה לא מגיעה בכל חודש לגבות את הכסף וכאשר באים אחרי כמה חודשים, הסכום מתנפח לסכום שהקשישים לא יכולים לעמוד בו.

במקרה נוסף מה שעולה בתלונה שילדים של קשישים מפקידים שיק המחאה במועצה בתמורה לסכום המתבקש והמועצה לא פורעת את השיק ושוב הבן חוזר למועצה מפקיד שיק חדש, כך זה מתנהל לטענתם.

הקשישים נדרשים לשלם על כל יום שהם מגיעים למרכז סכום של 15 ₪ בלבד, היום בפועל ישנם קשישים שמגיעים למרכז ומשתתפים בפעילות המתקיימת ביום, בנוסף לאוכלוסיה התומכת ועצם העניין שיש כבוד ומקום שהקשיש יכול להיות בו יום, יומיים, או יותר.

קשישה אומרת לנו:"מאז שהוחלט להעביר את הגביה למועצה נוצר מצב מבלבל אצל כולנו, זו מין דאגה שכל עוד לא שילמנו למועצה ואף אחד לא הגיע לגבות, המחשבה שלנו מה יהיה מחר ומה יהיה בחודש הבא ומה נעשה אם יגיעו ולא יהיה לנו לשלם, הכל מבלבל ומדאיג ובגילנו זה לא טוב, כי אנחנו צריכות להיות רגועות ולא לחשוב מתי צריך לשלם את הכסף, אנחנו מקבלים סכום קטן ממה שמשלם לנו הביטוח לאומי וזה בקושי מספיק לחיות בו ולשלם את החשבונות והתרופות שלנו".

יש לציין שמועצת דליה כנראה לא מבינה מה משמעות העניין ולמה שהם גורמים לאוכלוסיה הקשישה, במקום לדאוג להם לשקט נפשי, מסבכים אותם בחובות שאין צורך בהם.

פתרונות זה לא המקום לתת, אבל יש הרבה, כדי שהקשישים לא יפגעו עוד, או לתת לעמותה לגבות מהקשישים ולהעביר את הכסף לקופה הציבורית.

כאשר המועצה תשלח תגובה, תפורסם.

מרכז יום לקשיש

תגובות

8. מנדאליה לפני 8 שנים
זה מסלול התנקמות של רפיק
7. דלאוי חור לפני 8 שנים
לא מתאים למועצה להתנהג כך עם הקשישישים
6. شمتان לפני 8 שנים
يا //////تاقلك
5. חלבי לפני 8 שנים
שלום לכולם
4. محلل سياسي לפני 8 שנים
نحنو لا صابرون
3. בן של מבוגר לפני 8 שנים
מזעזע
2. בת לקשישה לפני 8 שנים
כל מילה בסלע
1. בחור לפני 8 שנים
גועל נפש

מומלצים