רים דגש :"ללכת ביחד נגיע ביחד"

רים דגש מביאה את החינוך הסביבתי המאתגר לתוך כותלי בתי הספר הדרוזים והצ'רקסים ולבני נוער דרך הרגליים ובעיקר עם הרבה אנרגיה חיובית מתוך רצון להשתלב.

23.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רים דגש :"ללכת ביחד נגיע ביחד"

רים דגש משווקת תוכניות חינוכיות מטעם הקרן הקיימת לישראל, בבתי הספר במגזר הדרוזי צ'רקסי, התנועה הדרוזית הציונית לוקחת את החינוך דרך הרגליים למקומות בהם רק ניתן להצליח.

רים אימא לילדים קטנים, מתגוררת בכפר מגאר בגליל, את דרכה התחילה כמדריכה בתנועה הדרוזית הציונית ומשם עברה הכשרות והחלה כמרכזת חינוכית בבתי הספר.

רים עושה הרבה כדי לקדם את הילדים במסגרות בהם היא ממונה וזה לתת לאנשי מקצוע לעשות את עבודתם בצורה הנכונה ולא לקחת אחד שעוסק במקצוע שונה שידריך על פריחה ואתרים היסטוריים ואת זה רים לא מוכנה לקבל.

רים:"אני גאה בתלמידים ובבני נוער שלנו, אם יקבלו את ההזדמנות הם יכולים לפרוץ כל חסם, גם השפה והבעת הדברים, בני נוער עושים את זה יפה מאוד".

"אנחנו צריכים להשתלב בחברה הישראלית במקומות הנכונים, אין הבדל ביני לבין כל אזרחית אחרת, אם נדע להשתלב נכון ולשלב ידיים בכל התחומים".

רים דגש

רים:"כאשר הגעתי למערכת החינוך, אז הבנתי עד כמה חסרים דברים שניתן לשפר באופן מידי בכל הצורות וההיבטים למען הצלחת הדורות הבאים, כי במצב בו אנו נמצאים צריך לעבוד הרבה ובעיקר לשנות חשיבה".

מי שמכיר את רים, מבין שמדובר באישה שיודעת להציג את הדברים ויודעת לפרוץ כל מחסום, על מנת להוביל להצלחת הדברים שהיא מבצעת ומקיימת.

 

{YouTubeVideo id=eh3ifBDv4Ig}

תגובות

14. שרה דאר לפני 8 שנים
מדהימה
13. صديقه לפני 8 שנים
عزيزتي ريم
12. ياره לפני 8 שנים
عزيزتي ريم
11. غاده לפני 8 שנים
الغاليه ريم
10. פאטמה לפני 8 שנים
אישיות מיוחדת במינה
9. תגריד לפני 8 שנים
רים יקרה
8. צוות כפר הילד ..חורפיש לפני 8 שנים
רים יקרה
7. לירן דגש לפני 8 שנים
אמא יקרה
6. נסרין זיאדה יאנוח לפני 8 שנים
גאווה לעדה
5. שיראז לפני 8 שנים
הצלחה ושגשוג
4. מייסון לפני 8 שנים
עלי והצליחי
3. צעיר לפני 8 שנים
בהצלחה
2. מהא לפני 8 שנים
כל הכבוד
1. מנהל בית ספר לפני 8 שנים
רים יקרה

מומלצים