מטען התפוצץ סמוך לרכב בכפר ראמה

לפנות בוקר אירע פיצוץ בכפר ראמה שבצפון סמוך לרכב השייך לתושב המקום בן 52, מחקירה ראשונית עולה כי הפיצוץ נגרם ממטען, לא היו נפגעים באירוע, אך לרכב נגרם נזק, המשטרה פתחה בחקירה.

05.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון

בית הספר האמיתי הוא החיים, ההתלבטיות של הנפש שלנו זה
תיארת בצורה מאוד ברורה את הרגשות שלך, את המחשבות שלך, את הבלבולים התהיות ותחושת המרמור שחווית, וזה מראה שאת מודעת לעצמך, לדברים שמפריעים לך, לדברים שמפתים אותך.
יש הרבה מה להגיד לך , כי הסיפור שלך כולל כמה מישורים,אישי משפחתי חברתי קהילתי דרוזי...
ראשית כל אין כמו משפחה, משפחה אל מחליפים תוכלי להחליף הכל בחייים , חבר , בן זוג, בעל , מקום מגורים, לימדוים, עבודה, אך משפחה לא!!
כל אחד בגיאלים שלך עובר את זה את הניגוד החזק הזה בין מה שהוא גדל והתרגל לראות בחברה שלו לבין מה שיש בחוץ בעולם היותר רחב, ופה נדרשת זהירות רבה מליפול במלוכדת!( מחזרים אחרייך גם אחרי חיזרו מלא ועדיין מזחרים אבל הכל שטחי הכל נובע כי הם נולדנו זכרים ולא גברים, כולם ככה גם שלא תחשבי אצל יהודים שהזכרים לא משתוללים או לא פוגעים בבחורות, מעט  הזכרים שראויים לכינוי גבר!!
הבחור שאהבת ונטש אותך לכולם זה קורה!, אהבה אף פעם לא תמית אותנו!, צריך ללמוד איך לקום, מה לעשות נכון כדי לא לכנס שוב לאותה סיטואציה.
בחירת בחור/ בחורה שיתאים לך זה אחד הפרוקיטים הכי חשובים בחיים, ובטח מי שמחפש זהב לא ימצא ראשון!,תדמה את זה לכל דבר אחר בחיים עובדים קשה בשביל להגיע לאיכות!, אני לא דורשת ממך לעבוד קשה , אך אם יש צדק בעולם ואת תשמרי על הערכים שלך ולא תישחפי אחרי הפיתויים העכשווים את באמת תכירי בסוף את זה שרצית!, מנסיון אני מאמינה שכל מערכת יחסים את נכנסת אליה מלמדת אותך, מחזקת אותך גם אם נשברת ומכינה אותך למערכת היחסים הטובה יותר.
אל תוותרי על משפחה ועל עצמך כי עובדה יש מלא גברים בעדה שחושבים כמוך , את עוד תמצאי בבחור שיתאים לך , למה אישה כמוך צריכה ללכלת ליהודי!
ותאמיני לי שילוב תרביות במיוחד במדינה הגזענית שלנו זה לא דבר טוב!, ואני מדברת איתך מתוך שיחות ארוכות עם פסיכולוגים שעבר עליהם אלפי סיפורים כמו שלך!, היותך עם יהודי רק תסבך אותך עוד מבחינה נפשית!
אני מציעה לך שתלכי למקום שקט שאת אוהבת לשבת בו, תדברי עם מישהי שתמיד הקשיבה לך וייעה לך, תשוחחי איתה על הכל ואל תפחדי, תוצאי את זה ממך ותשפכי בפניה, בטוחה שהיא לא תשפוט ותעזור לך להתגבר על זה!
אל תחליטי החלטה גורלית בגיך כל כך קטן, אין לך עדיין ניסיון בחיים, את טרייה ואני יודעת שהרבה פעמים אנחנו לא מבינים מה רוצים מאיתנו, מה אנחנו רוצים מעצמנו, מי שווה לו להיות איתנו, ובא לנו בתור צעירים לחוות הכל אבל חכי אם תחווי הכל בבת אחת זה יהיה לא בריא לך גם המוח והנפש צריכים זמן לעיבוד.
את בחורה מבינה עניין ואיכותית חבל להחליט לעזוב הכל וללכת, ואני מביהנ את הקושי שהמשפחה שלך לא תעזוב כפר ותגור איתך בעיר, אך את תיכולה להכיר מישהו שרק רוצה לגור מחוץ לכפר שלו , ואז יהיו לך חיים משלכם, רובנו חיים את החיים הללו , חחים סוביקטיבים לגמרי.
ואל תשחבי שאני אורמת את זה כי אישה צריכה גבר בכדי להצליח או להוביל, אני מאוד פימנסטית , תבני אתע צמך , תלמדי, תעבדי, תהיי עצמאית ואז את פגשי מישהו שכיף להמשיך איתו את החיים , שיהיה שם לצידך בזמן צרות ושמחות, שיחבק אותך שקר לך, שיעודד אותך שקשה לך, ולא יבחר אותך כי את יפה!!!( כל אלה שמחזרים אחרייך רק נמשכו לגוף !!, בשביל להחליט תמיד עושים סינון מסיבי).
לבסוף כל דבר מתחיל בצעדים קטנים כדי להגיע לראש הפרימידה אחרתא ת תפלי די מהר!!, צריכים לדעת לסנן, לבחון, לעבד, לדעת מה אנחנו רוצים מעצמנו, מהאחר, מהמשפחה, מהחיים ואז לקבל החלטה.

תגובות

מומלצים