חליל "הייתי מצפה מהרשות לנהל אחרת"

שבוע עבר מאז שאלמונים ירו לביתו של חליל חלבי בדאלית אל כרמל ועדיין אין קצה חוט מי המבצע, חליל מאמין ביכולות המשטרה לחקור ומשמיע נימת אכזבה מהתנהלות הרשות במקרי אלימות.

06.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חליל "הייתי מצפה מהרשות לנהל אחרת"

מאז הירי על ביתו של חליל חלבי בזמן שבבית בן שתי הקומות שהו אשתו בנותיו וכלתו, אף גורם רשמי מהרווחה או בעל מקצוע לא הגיע למשפחה לבדוק את מצב הרוח והפגיעה הנפשית שחוו כל דיירי הבית והשכנים.

כשפוגשים את חליל חלבי שרק שוחרר מבית חולים, אומר לנו בגלוי, שאין שום חדש בנושא שנמצא בחקירה "אני מאמין שיש למשטרה את הכלים לחקור את הדברים לעומק, כאזרח שיצא לפנסיה אחרי 33 שנות שרות, שעברתי דרכם בכל המלחמות והמבצעים, אני בא כאזרח לחיות בשלווה ובאים נבלות לרצוח את משפחתי בעודי לא בבית".

חליל: "לטעמי המשטרה צריכה לראות במקרה כאזרח וכאדם ואיש ציבור שבאים לרצוח אותו ובני משפחתו, על המשטרה לתת לחקירת האירוע את העדיפות הראשונה".

חליל חלבי

"כשבאים ובודקים לעומק זה מאוד חומר, לי אין אויבים, אני נמצא בקשר עם כולם, למקרה הזה אין הסבר, לכן חשוב לחקור לעומק, על המשטרה להפעיל את המערכות כדי להביא את המבצעים לדין, מצב העבריינות בדליה מאוד חמור".

חליל: " אני רוצה להודות לכל האנשים שהגיעו עודדו תמכו והזדהו, הייתי מצפה שהממסד המקומי המועצה המקומית לא רק תזדהה בהתכתבות ובמילים, אלא להרים את הנושא ולקיים ישיבת חירום מיד אחרי האירוע ולא משנה מה הסיבות ולהעמיד את הדברים האלה על סדר היום שלה וזה לא המקרה היחידי שקרה בדליה, אני מצפה מהרשות לנהל את זה ברמה אחרת ולא ברמה של ישיבה וזהו".

 

לדברים שאמר חליל חלבי בסרטון

{YouTubeVideo id=aVz2HQpiIR8}

תגובות

9. סמיר לפני 8 שנים
מעשה חמור תגובה מינורית
8. חבר מועצה לפני 8 שנים
אם ראש המועצה יתערב אז גם הוא יסתבך אז הוא מעדיף ל
7. דליה לפני 8 שנים
למועצה אין זמן לטפל בתושבים
6. חלבי קוח לפני 8 שנים
עולם אכזר
5. דלואני לפני 8 שנים
למה ....
4. אשה דרוזית לפני 8 שנים
חליל להיות חזקים
3. דלאויי לפני 8 שנים
מחזק אותך חליל ולכל בני ביתך
2. חבר לפני 8 שנים
מה אתה יכות לצפות ממועצת השואה? ??
1. שכן מודאג לפני 8 שנים
הירי

מומלצים