מהן הדרכים הכי יעילות לשיפור יכולת דיבור ושיחה באנגלית?

לפעמים כשאנחנו באים לדבר אנגלית אנחנו נתקעים, מגמגמים ולא יודעים איך לבטא את עצמנו. איך אפשר ללמוד לדבר אנגלית כמה שיותר שוטפת ואיך לימודי אנגלית אונליין קשורים לזה?

14.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מהן הדרכים הכי יעילות לשיפור יכולת דיבור ושיחה באנגלית?

אנגלית היא השפה החשובה והשימושית ביותר בעולם. כשנוסעים לטיול, רוב הסיכויים שעם אנגלית אפשר יהיה להסתדר בלי בעיה, בכל מדינה. גם במקום העבודה לפעמים אנחנו נדרשים לדבר באנגלית עם לקוחות מחו"ל, או עם עולים חדשים, למשל. עם כל הטכנולוגיה שקיימת היום, כתיבה באנגלית היא עסק קצת יותר פשוט. אפשר לחפש בגוגל, להשתמש בתיקון אוטומטי ובמילון. אבל מה קורה כשאנחנו צריכים לחשוב על מילים באנגלית באותו הרגע ולהרכיב משפטים על המקום? תארו לעצמכם שאתם צריכים לשכנע לקוח לא לבטל מנוי, אבל אתם לא זוכרים את המילה להנחה. עד שתמצאו אותה בגוגל הוא ינתק את הטלפון, ואתם אולי תאבדו את העבודה. כשאנחנו נמצאים בלהט של שיחה, הרבה פעמים אנחנו נתקעים, מגמגמים ולא יודעים איך להביע את עצמינו באנגלית. וככל שאנחנו יותר מתוסכלים, ככה יותר קשה לנו למצוא את המילים הנכונות והדרך לקשר ביניהן. אז מה עושים כדי להימנע מזה ולשפר את יכולת השיחה באנגלית?

בהמשך הכתבה נדבר על דרכים ללמוד אנגלית און ליין, באמצעות הטלויזיה, מוזיקה ועוד.

איך משפרים את האנגלית?

יש לא מעט שינויים שאפשר להכניס לשגרת היום-יום על מנת לשפר את רמת האנגלית. למשל בצפייה בטלוויזיה. אם מעתה ואילך תתחילו לצפות בסרטים וסדרות באנגלית ללא תרגום, לא רק שלא תבזבזו את הזמן שלכם, אלא שממש תפיקו ממנו את המירב. יכול להיות שבשבוע או שבועיים הראשונים ממש תאבקו כדי להבין מה קורה על המסך, אבל מהר מאוד תראו שאוצר המילים שלכם גדל פלאים.

עוד דרך מצויינת לשפר את האנגלית היא להקשיב למוזיקה. סביר להניח שאתם כבר עושים את זה כל הזמן, אבל כמה מהמילים של השירים אתם באמת מבינים? יש אמן שאתם באמת אוהבים, אז למה לא לחפש את המילים לשירים שלו, ולראות אם הצלחתם לקלוט את הכל? אם יש מילים שאתם לא מכירים, חפשו את הפירוש במילון. בפעם הבאה שתשמעו את השיר הוא יקבל משמעות חדשה לגמרי, וגם יהיה הרבה יותר כיף לשיר.

ומה לגבי יכולת השיחה?

כל אלה דרכים מצויינות להגדיל את אוצר המילים באנגלית, וללמוד איך לבנות משפטים. אבל כשזה מגיע ליכולות שיחה באנגלית, אין דרך טובה יותר מאשר תירגול. כאשר אתם באמת מדברים באנגלית עם אדם שיכול לתקן אתכם כשאתם טועים, ויכול לעזור לכם למצוא את הניסוח הנכון אתם מפנימים ולומדים לפעמים הבאות. לינגולרן מציעה לימודי אנגלית און ליין, עם מורה פרטי שיכול לעזור לכם בדיוק במה שאתם מתקשים. לא צריך לצאת מהבית, או לחפש מורה פרטי שגר בסביבה שלכם. פשוט מתחברים לכיתה וירטואלית ומפעילים את המיקרופון ואתם מוכנים לדבר אנגלית. ויותר מכך, אתם מוכנים ללמוד איך לדבר נכון ולשפר את הביטחון מול מישהו שבא רק לעזור ולא לשפוט.

אז אל תחכו לפעם הבאה שאתם נתקעים בשיחה מול תייר ששואל איך להגיע לתחנה המרכזית, ואתם לא זוכרים איך להגיד מעבר חצייה. הרשמו ללימודי אנגלית אונליין כבר היום ותראו שתוך זמן קצר לא רק שרמת הדיבור שלכם משתפרת, אתם גם תרצו לדבר עוד ועוד. כי זה פשוט כל כך קל!

באדיבות לינגולרן - לימוד שפות באינטרנט

אנגלית

תגובות

מומלצים