משרדי פרסום יש הרבה, כך תלמדו לבחור את האחד

זהו הזמן להפריך את המיתוסים על פרסום חינם "שעובד בשבילך" במדיה החברתית, משום שזה לא כך כלל וכלל ואם זה לא נכון כלל אז מישהו חייב לעשות את העבודה בשבילכם וכדי לבחור בו עליכם לדעת מהם תפקידי משרדי פרסום בימינו.

24.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
משרדי פרסום יש הרבה, כך תלמדו לבחור את האחד

משרדי פרסום כיום פועלים הרבה יותר מעבר לתחום של רכישת מודעות ושטחי פרסום בערוצי המדיה השונים בלבד, בימינו הקשר עם קהל הלקוחות של בעלי העסקים הדוק ואינטימי הרבה יותר. תגובה מידית של לקוח לא מרוצה קשה לתקן אחר כך במבצע של הנחות או הטבות. מישהו צריך למצוא את הלקוח הזה ולדבר אתו, ואת זה עושים גם במשרדי הפרסום של היום.

ניהול מדיה דיגיטלית

מדיה דיגיטלית היא כל מה שמתפרסם בשמנו ולמעננו בערוצים השונים ברשת. זה יכול להיות דף הפייסבוק האישי שלנו או העסקי, חשבון הפינטרסט או האינסטגרם שלנו, שבו אנחנו מוכרים מוצרים או משכנעים סלבריטיז לפרסם את שלנו אצלם. זה יכול להיות הבלוג שלנו באתר העסק או אפילו כתבות תוכן רציני שאנחנו מפיצים בערוצים השונים.

מישהו צריך לפרסם את התכנים ואת הפוסטים שלנו, לפקח על תגובות הלקוחות ועל התכנים שלהם שהם מעלים לדפים שלנו, כולל מחמאות או תלונות. זהו חלק חשוב מהמשימות המוטלות על משרדי פרסום מובילים כיום, עבודה שאסור להזניח ולהעביר לאנשי מקצוע אמיתיים. משרדי הפרסום עושים את המלאכה ביד רמה והדבר נקרא ניהול מוניטין דיגיטליים.

רכש שטחי פרסום למודעות

הפרסום הישן והטוב לא נעלם, רק שינה צורה. משרדי פרסום הם אלה שקונים עבורנו מודעות ובאנרים באתרים השונים, אבל רק לאחר מחקר של מילות מפתח, מחקר כניסות ונתוני סטטיסטיקה יעילה ומדויקת שגוגל מספק לכם כדי לעקוב ולנטר אחר תנועת הגולשים הנכונים שאתם זקוקים להם כדי לפרסם להם. אתם נזקקים לשירות זה של משרדי פרסום משום שהם אלה שמכוונים אתכם להוציא את הכספים שלכם באתרים הנכונים שבהם מסתובבים הלקוחות שלכם. זריקת כסף על מודעות ללא מחקר נכון היא הפסד של זמן וכסף.

מועדוני לקוחות

משרדי הפרסום בימינו יכולים לנהל מועדוני לקוחות ביתר קלות בזכות המדיה הדיגיטלית, וגם לנטר וללמוד את התנועות וההעדפות שלהם בקלות רבה יותר. בדרך זו הקשר עם הלקוחות שלכם אינו הולך לאיבוד על שליחת גלויות ממותגות אלא אתם נמצאים בקשר יום יומי שוטף אתם. יש לכם בצורה כזאת גם אפיקי שיווק ומכירה טובים יותר כמו בניית רשימות דיוור וניוזלטרים למכירת שירותי ומוצרים שלכם ללקוחות שכבר מחפשים אתכם, משום שמשרדי הפרסום כבר עשו את העבודה לאתר אותם וליצור אתם קשר ראשוני.

 

משרד פרסום

תגובות

מומלצים