סמים ואלכוהול שתי אצבעות מבניין המועצה בדליה

מפלט של צעירים בכל שעות היום והלילה במרכז דליה מתבודדים בפינה החשוכה מעשנים וטוענים את הראש בכל מה שמוכרים להם החנויות בדליה, אלימות סמים ואלכוהול

24.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סמים ואלכוהול שתי אצבעות מבניין המועצה בדליה

להרעיל את האוכלוסייה המקומית זה לא נשאר בגדר של אמירה, זו מזימה של בעלי חנויות שאין להם אלוהים, הם עובדים בחופשיות רבה נוכח העדר אכיפה מצד הרשות המקומית שאמורה לפקח על העסקים בתחומה, ואת זה הרשות לא עושה, הילדים והנוער שלנו ממשיכים להתדרדר ואף אחד לא נוקף אצבע.

אלכוהול וסמים נהיו זמינים בכל מקום בשני הכפרים הדרוזים בדאלית אל כרמל ועוספיה, המשטרה מתקשה למרות שכל הזמן היא נלחמת בתופעה, אבל ברגע שהחברה נותנת מחסה למפיצי הסמים, אז שלא יבואו בטענות למה הסמים ממשיכים להגיע לילדים ולבני נוער.

בעל חנות למשקאות חריפים מוכן להסיע לבני נוער את הבקבוק עד לזולה שלהם, העיקר שישלמו ואם הבקבוק עולה 50 ₪ אז גובים 100 ₪ שירות נוסף ובני הנוער קונים בלי בעיה, העיקר לתפוס ראש עם החברה ומשם זה מוביל לסמים ולדברים נוספים.

העדר אכיפה וחוסר עניין בקרב הציבור שלא מדווח, במסגרת אכיפת החוק שוטרים ואנשים מובילים בתחום האכיפה, מתריעים שצריך לפעול נגד התופעה, אחרת זה יכול להגיע למימדים שיש בערים הגדולות שהפשע השתלט על חיי היום יום של כולם וקשה לעצור אותו.

כל עוד אין מניעה והרתעה שיפעלו נגד חנויות למשקאות חריפים ונגד מפיצי הסמים, שזה נמצא באותו מתחם, שמגיעים אליו בני הנוער, הדבר יוביל לדברים מסוכנים יותר.

המשטרה מבקשת מהציבור לדווח על מקרים ותופעות ולא לחשוש, ניתן לדווח ולהישאר בעילום שם.

 

סמים ואלכוהול

תגובות

12. חלבי לפני 8 שנים
בלתי נתפס
11. בכיר מדליה לפני 8 שנים
למספר 10
10. תושבת דליה לפני 8 שנים
אני הורה ולא איתן לאף אחד לחניך בני
9. דילאוי לפני 8 שנים
סמים
8. סעיד לפני 8 שנים
הורות בספק !
7. זה לא חדש לפני 8 שנים
מצב גרוע
6. מבין עניין לפני 8 שנים
שלום אנשים
5. כרמלי לפני 8 שנים
איפה אנשי הציבור?
4. רביע חסון לפני 8 שנים
הצעירים ומוכרי משקאות
3. אבא לצעירים לפני 8 שנים
מה אתם אומרים ? !
2. דלאוי לפני 8 שנים
מפחיד מאוד
1. משפחה לפני 8 שנים
חמור מאוד

מומלצים