ביטוח חיים לדאוג לעתיד טוב יותר לכם ולבני המשפחה שלכם

אחד הדברים החשובים לנו יותר מכל, הוא לסדר לבני משפחתנו ולנו עתיד טוב יותר, זו אחת הסיבות שבגינן אנחנו חוסכים כסף בצד

04.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ביטוח חיים לדאוג לעתיד טוב יותר לכם ולבני המשפחה שלכם

פותחים תוכניות חסכון, קופות גמל ובעוד מגוון אפשרויות שונות אשר מאפשרות לנו לשריין לעצמנו עתיד טוב יותר מבחינה כלכלית.

אחת האפשרויות שעומדות בפנינו אשר נחשבת פופולארית מאוד בקרב אנשים רבים הוא ביטוח חיים. מדובר בתוכנית שמאפשרת לנו לחסוך כל חודש סכום כסף מסוים, אם בעתיד נצטרך לצאת לפנסיה או שנצטרך להתמודד עם מצב של מחלה או כל מצב אחר שימנע מאיתנו להשתכר בצורה רגילה, הרי שתוכנית ביטוח חיים יכולה לעזור לנו לקבל קצבה חודשית אשר בעזרתה נוכל לכלכל את עצמנו.

ככל שנאריך את זמן הביטוח וככל שנקציב סכום כסף גדול יותר, כך העתיד שלנו יובטח יותר מבחינה כלכלית. ההחלטה איזה סכום מן הכסף אנחנו נקציב לביטוח תלויה בגורמים שונים, החל ממשתנים אילו אפשרויות כספיות עומדות בפנינו כיום ואילו אפשרויות יעמדו בפנינו ובפני משפחתנו, אם חס וחלילה נגיע למצב בו לא נוכל לפרנס אותה או בפני מצב בו נמות, חס וחלילה. בשני המצבים הנ"ל, הקצבה שהביטוח יעניק לנו, תהיה היחידה שתעמוד בפנינו.

מתי נכון לעשות ביטוח חיים וכיצד

רוב הנתונים מראים שהשלב בו מרבית האנשים בוחרים לעשות ביטוח חיים, זה השלב בו הם מקימים משפחה. אז הם מתחילים לדאוג מה יקרה אם הם לא יוכלו לפרנס אותה ומה יקרה אם יחלו או ימותו. לכן, מן הסתם, מרבית האנשים בוחרים לעשות ביטוח חיים כבר מגיל צעיר, בהנחה והם מצליחים לספק סכום גדול לתוכנית אז עם הזמן היא צוברת סכום כזה שבעתיד יכול לכלכל משפחה.

בתוך ביטוח חיים, יש שני אלמנטים עיקריים, ריסק ופיצויים. ביטוח ריסק הוא למקרה של מחלה, תאונה או כל מקרה אחר שעלול למנוע מסיבות רפואיות תפקוד מלא וכתוצאה מכך גם אפשרות להתפרנס.

במקרה של פיצויים, הרי שמדובר בסכום כסף שהמובטח מקבל במקרה והוא נאלץ לעזוב את מקום עבודתו מסיבות שונות, פיטורים או התפטרות. במקרה כזה, הוא יכול לממש חלק זה של ביטוח חיים ולהתפרנס ממנו למשך תקופה מסוימת.

הדרך הנכונה לעשות ביטוח חיים, היא לבדוק מה כל חברת ביטוח מציעה על מנת שיהיה ניתן להגיע לתנאים הטובים ביותר שאפשר לקבל. חשוב לדעת מתי מתחיל הביטוח, מה התנאים לנקודות יציאה ממנו (לפתוח ולממש אותו), מה התנאים הרפואיים שצריך בשביל שיהיה ניתן להשתמש וכן מה הם דמי הניהול שיש לשלם על הביטוח.

חשוב לומר, המדינה מעודדת אזרחים לעשות ביטוח חיים, כפי שהיא מעודדת אותם לעשות תוכנית פנסיה, הסיבה היא שכך המדינה יכולה להיות סמוכה שאזרחיה יוכלו לכלכל את עצמה בעת זיקנה או כשהם לא יוכלו לפרנס את עצמם בצורה רגילה.

ביטוח חיים

תגובות

מומלצים