להתגלגל מצחוק מים בחינם בעוספיה

הסאטירה שהוצגה מעל בימת תיאטרון אלנקאב נגעה בדיוק בדמויות של המועצה והציבור שהלך להפגנה, ובעיקר העיתונות הצהובה שלא רואה לא שומעת ולא מדברת. סרטון

13.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
להתגלגל מצחוק מים בחינם בעוספיה

כותב ההצגה עלאא סאבא עם הצוות המדהים של השחקנים, הבמאי והמפיק מנהל התיאטרון סאלח עזאם, השחקנית המוכשרת אומימה סרחאן, המחנך השחקן מנעם מנסור, השחקן הצעיר מאזן חמדאן והנגן המלחין קופטאן עיסמי, הציגו בשישי שבת מעל בימת התיאטרון בפני קהל רב שהגיע, את ההצגה הכי מצחיקה והכי נוגעת לכל אחד ואחת, אם זה הפוליטיקאים ואם זה הציבור.

בין הנגינה והשיר של קופטאן עיסמי ומנעם מנסור, נכנסים לתמונה מנהל התיאטרון ששתק ברוב ההצגה, לבש צהוב מכף רגל ועד ראש ושיחק את העיתונאי שכותב בצהובון.

סאלח עזאם

ההתרחשויות  בבית קפה שכונתי שאוסף בתוכו את כל הגילאים והמינים. בעל בית הקפה השחקן המרכזי עלאא סאבא, יודע לכבד את האורחים וגם לשלוט בהם ואוי ואבוי למי שילך נגדו, כי הוא יפתח לו את כל החובות הישנים.

הזוג הצעיר שרק התחתן, הבעל מתקשה להשלים בין כניסת התאגיד לדרישות האישה, כאן נכנס סכסוך עמוק שאבו הלון (מנעם) ואחרים נדרשים לעשות סולחה ביניהם, כשהבעל מאזן חמדאן מחליט לעזוב, סאלח עזאם העיתונאי הצהוב מתעורר ומדבר וצועק "אתם ישנתם ששים שנה, עכשיו התעוררתם ורוצים לשנות דברים, אתם לא יכולים לשנות כלום, רק אם נקים בתוכנו לעצמנו תאגיד".

תיאטרון אלנקאב

ההצגה נוגעת מאוד ומגלגלת מצחוק, כל מי שנכח באולם, במיוחד שדיברו על ההפגנה שבה כולם רוצים לדבר ובסופו של דבר כולם דיברו והחטיאו את המטרה, כי כולם הביעו את רצונם להתמודד לתפקיד ראש המועצה, למען המשפחה ולא למען הכפר.

ההצגה מחולקת בין תומכים למתנגדים לתאגיד המים.

 

שוחחנו עם סאלח עזאם ועלאא סאבא והבאנו לכם קטעים נבחרים מההצגה, בסרטון

 

{YouTubeVideo id=EHJy8fzWJZ8}

תגובות

מומלצים