הקפדה על אורח חיים בריא יכול לשמור לכם על החיים

בשנים האחרונות, התפתחה מאוד תרבות החיים הבריאים בישראל וכמעט כולנו עורכים כיום את הקניות בסופר או מכינים את ארוחת שישי לכל המשפחה בצורה קצת שונה.

30.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הקפדה על אורח חיים בריא יכול לשמור לכם על החיים

האוכל הבריא, הפעילות הספורטיבית, זמן השינה, העבודה הפחות לחוצה ועוד מרכיבים רבים אחרים יושבים בראשנו כל הזמן והיום יותר מתמיד אנחנו מבינים שלפעולות שלנו במהלך היום תהיה השפעה ישירה על משך החיים שלנו ואיכות החיים שלנו.

מאכלים ללא שמן, ללא סוכרים, ללא שומן ועם יותר סיבים תזונתיים, יותר מינרלים ויותר ויטמנים הפכו להיות בכל הבתים המאכלים הנפוצים ואם פעם כדי לפנק את עצמנו היינו אוכלים שוקולד או עוגה הרי שהיום אנחנו מעדיפים פירות טעימים וטריים.

גם המדינה הבינה כי הקפדה על אורח חיים בריא זו התרופה הטובה ביותר לכל מחלה וכדי להתמודד עם התקפי לב והשמנת יתר התרופה הטובה ביותר היא המניעה ולא התרופות שמגיעות לאחר מכן. המדינה היום משקיעה המון משאבים בבחירת האוכל הבריא, מסמנת עבורנו את המאכלים הבריאים ואת המאכלים המזיקים ומבקרת כל תאגיד גדול העוסק באוכל שיפרסם בדיוק את המרכיבים של האוכל. אז נכון שעדיין אנחנו חוטאים לפעמים באכילת מזון מהיר או שמפריזים בכמויות אבל התודעה שלנו מודעת לנזקים וכבר אמרו חכמים בעבר שכל פתרון בעיה מתחיל בשלב הראשון בזיהוי הבעיה ואת השלב הזה אנחנו כבר עברנו כולנו.

לא רק לאכול בריא- פעילות ספורטיבית לגוף ולנשמה:

בעידן המסכים אנחנו מתעצלים לצאת החוצה ולעסוק בפעילות ספורטיבית ומעדיפים להיתקע מול מסך הטלוויזיה, המחשב או אפילו הטלפון החכם שלנו. פעילות ספורטיבית לא רק מורידה במשקל אלא היא גם תורמת למערכת העיכול, היא מסייעת להתפתחות הגוף וכמובן גורמת לתחושה עילאית של כייף ושמחה.

כבר הוכח שהמוח מפריש חומרים שבעת פעילות ספורטיבית ממלאים אותנו באושר צרוף שנגרם לא רק כתוצאה מהפעילות עצמה אלא גם מהיציאה החוצה לאוויר הפתוח וכמובן גם מהמפגש עם חברים שמתעמלים איתנו ביחד.

כמעט כולנו התחלנו עשרות פעמים לעשות ספורט והחלטנו בינינו לבין עצמנו שמהיום הספורט הופך לשגרה של ימינו ואנחנו לא מוכנים לוותר. הבעיה היא שמאוד קל להתחיל או להגיד את זה אבל שזה מגיע להתמדה ולשמירה על הלו"ז הצפוף שבחרנו לעצמנו שכולל ריצה, שחייה, הליכה, אופניים וכו' שם אנחנו קצת מתחילים לאבד את זה.

מאמן כושר אישי הוא הפתרון המושלם עבור אלו שמאוד רוצים אבל פשוט לא מצליחים לשמור על הפעילות הספורטיבית לאורך זמן. אז נכון שמאמן כושר אישי הוא פתרון לא מאוד זול אבל שבוחנים את התוצאות לעומת ההוצאות מבינים היטב שאין דרך אחרת.

מאמן כושר אישי הוא רק דרך בטוחה לשמור על הכושר הגופני אלא הוא גם האיש שיחזיר אותנו למסלול שקצת קשה לנו או שאנחנו מרגישים שאנחנו הולכים להישבר. יש הרבה מאוד סוגי אנשים, כמעט כולם לא מצליחים להתמיד לאורך זמן במטרה שהציבו לעצמם ובדיוק בשביל זה יש פתרונות יצירתיים שמאוד מועילים.

מאמן כושר

תגובות

מומלצים