רופאת שיניים לילדים טיפול מיוחד לקטנטנים

אנשים רבים מחכים עד שלילדים ייפלו שיני החלב כדי לבוא לראשונה לביקור אצל רופאת שיניים לילדים, אבל הגישה הזאת מחמיצה לעתים ליקויים שכדאי מאוד לטפל בהם כבר מינקות ומרגע שמתחילות השיניים לצמוח.

04.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רופאת שיניים לילדים טיפול מיוחד לקטנטנים

בדרך זו מצליחים לתעד את הצמיחה של השיניים ולעקוב אחר המסלול שלהן ולתקן במקרה הצורך כל מה שנחוץ לתקן בזמן, ולכוון את צמיחת השיניים במינימום נזקים וכאבים או השלכות לעתיד. כעיקרון, כמה שמחכים פחות ככה טוב יותר לילד ומצב בריאות הפה והלסת שלו. כך אפשר גם להקנות הרגלי היגיינה נכונים, לעזור לגמול מיניקה שעלול לגרום לנזק בלתי הפיך, במיוחד עם הרגלים של היצמדות למוצץ לנוכח השינויים שזה גורם למצב הלסת והחניכיים. כאשר נוספים לזה זיהומים ובעיות היגיינה שונות ברור למה עדיף לבוא לרופאת שיניים לילדים מוקדם ככל האפשר.

הקניית הרגלים נכונים

ככל שהילד פוגש רופאת שינים לילדים מוקדם ככל האפשר, ורואה שאפשר לעבור טיפולים במינימום של אי נעימות ופחד, כך יהיה לו קל להתמודד בעתיד עם רופאת השיניים כמבוגר. חשיבות הביקורים אצל רופאת השיניים של הילדים מקנה לילדים הרגלי היגיינה וביראות הפה הכי נכונים שאפשר יחד עם ביטחון עצמי לאחר שתוקנו הליקויים השונים שמאפשרים להם לחייך בפה מלא שיניים בוהקות ומלאות, מבלי להתבייש בליקויים השונים. אפשר לומר שבמקרים רבים למעשה הפחד של ההורים הוא זה שמקרין על הילדים וגורם גם להם חשש, וזאת במקרים שהם דווקא הילדים יכולים להרוויח המון מביקור במרפאה. ככל שיסדרו את הליקויים מוקדם ככל האפשר, כך זה ידרוש פחות עבודה ופחות כאבים יגרמו לילדים בזמן הטיפול.

דרכים נעימות לגרום להם לבוא

יש כל מיני דרכים לגרום לילדים ליהנות לפחות הבדיקה מבלי לחשוש, למרות שהיא כרוכה באי נעימות מסוימת מבחינתם. לילדים שלהם יש בעיות קשות במיוחד במבנה הפה וצריך לבצע טיפולים מסובכים תמיד תהיה הרדמה שתסייע להם בסדציה של גז צחוק, יחד עם גישה אמפתית וחייכנית של רופאת שיניים לילדים שיודעת לדבר אתם ולגרום להם לחייך ולבוא מרצונם לחדר הטיפולים. כמו כן, הסביבה הנעימה והצבעונית, יחד עם ההסברים המלאים שהם מקבלים מרופאת השיניים לילדים מפחידה אצלם א החששות, ובכל מקרה תמיד יש טיפולים שיוכלו לעבור בהרדמה שתסייע להם לא לחוש במגע או במכשירים או בטיפול עצמו. הכל הוא עניין של גישה, וכאמור, ככל שמתחילים מוקדם יותר כך גם הטיפולים עצמם קלים יותר יחסית.

רופאת שיניים

תגובות

מומלצים