טיול מסביב לעולם הסתיים בטיפול נמרץ

תייר מאנגליה בן 70 שיצא יחד עם אשתו לקרוז מסביב לעולם, לא ציפה שכך יסתיים הטיול עם הגעתה של האונייה לנמל חיפה כאשר לפתע חש ברע.

17.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טיול מסביב לעולם הסתיים בטיפול נמרץ

והצוות הרפואי באונייה החליט להעבירו למרכז הרפואי בני ציון שבו הוחלט לאשפז אותו ביחידה לטיפול נמרץ כללי, בראשותו של ד"ר מיליאן קרויטורו, לנוכח העובדה שחלה החמרה משמעותית במצבו.

לאחר מספר ימי אשפוז, הוא שוחרר מביה"ח במצב סביר למחלתו הריאתית הכרונית  וחזר בטיסה לאנגליה

טיפול יעיל. "התייר מאנגליה, פונה אלינו לביה"ח בני ציון לאחר שמצבו החמיר והגיע למצב שניתן להגדירו כקיצון, והתברר כי הוא סובל מדלקת  ריאות  על רקע מחלת ריאות כרונית, ועם קושי קיצוני בנשימה.

מצבו היה על סף אינטובציה צנרור הקנה, אך הצלחנו לבסוף לבצע בו הנשמה לא חודרנית והענקנו לו טיפול אנטיביוטי ותומך", אומר מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי במרכז הרפואי בני ציון, ד"ר מיליאן קרויטורו.

ד"ר מיליאן קרויטורו, הוסיף ואמר כי, "מחלת הריאות הכרונית שממנה סובל התייר, באה לידיי ביטוי בהפרעה במעבר האוויר בדרכי הנשימה ובקושי בנשימה בנוכח הדלקת בריאות הקשה. והוא סבל בעיקר מקוצר נשימה, צפצופים ,שיעול וחום ".

לאחר מספר ימי אשפוז ביחידה  לטיפול נמרץ כללי במרכז הרפואי בני ציון,  חל שיפור ניכר במצבו של התייר והוא הועבר להמשך טיפול במחלקת פנימית ב' בביה"ח בראשותו של ד"ר אלעד שיף, וכעבור מספר ימים, שוחרר במצב טוב והוא הודה לצוות הרפואי במרכז הרפואי בני ציון על הטיפול המסור והמקצועי.

דר קרויטורו

תגובות

מומלצים