טבעות אירוסין לא רק יהלומים- סקירת שוק

רכישת טבעת אירוסין נחשבת לאחת המשימות המרגשות והמלחיצות בחייו של כל גבר. טבעת זו נחשבת להרבה יותר מעוד מסתם תכשיט מנצנץ

28.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טבעות אירוסין לא רק יהלומים- סקירת שוק

והיא אמורה לסמל באופן מושלם את הזוגיות ההרמונית וחיבור הגורלות העתידי בין בני הזוג. וזה עוד לפני שדיברנו על הצורך בהתאמה מושלמת לטעמה של הגברת שתענוד אותה מעתה והלאה. אז במיוחד עבורכם חתנים לעתיד, הכנו סקירה של מספר טבעות אירוסין מומלצות שכדאי לכם לקחת בחשבון. הכינו את הארנקים!

אבני חן נפוצות עבור טבעות אירוסין

שוק טבעות האירוסין העולמי, וכפועל יוצא מכך גם הישראלי, מתאפיין בשינויים ומהפכות בתדירות גבוהה. אך בין אי יציבות אחת לשנייה, בולטות לטובה כל אותן טבעות אירוסין הכוללות אבן חן מרכזית אחת. קולקציית ז'אנר טבעות זו נחשבת למגוונת ובעלת מראה יוקרתי, כאשר המכנה המשותף הוא אותה אבן חן מרכזית בלב הטבעת. אבן החן האהובה על הישראליות היא, ללא ספק, אבן הספיר היוקרתית, המגיעה לרוב בצבעי כחול ושחור (על גווניהם השונים) ומתאימה לקשת רחבה של סגנונות מראה (דבר הנקבע על פי גוון עור ושיער, תסרוקת, סגנונות שמלת כלה וכדומה). האבן, שמקורה במזרח הרחוק ובחלקה הדרומי של יבשת אמריקה, מעניקה מראה יוקרתי ונפלא ונחשבת לטרנד בלתי פוסק בתחום טבעות האירוסין.

עוד ברשימת אבני החן המבוקשות ביותר עבור טבעות אירוסין ניתן למצוא את אבן ה"רובי" הנקראת גם אודם ומשמה נרמז צבעה – גוונים רבים של אדום-סגול-חום עם רמת צפיפות גבוהה ואיכות משובחת במיוחד. ברוב המכריע של המקרים, אבן זו מתאימה לטבעת זהב לבן. אבן נוספת המצליחה להתחבב על אלפי נשים היא אבן הברקת, ה"אמרלד" בעגה המקצועית, הנחשבת ליקרה ואיכותית. ה"אמרלד" הינה בעלת מראה נקי ומבריק, רמת שקיפות גבוהה וגוון ירוק ודומיו. זוהי אבן שהייתה פחות נפוצה בישראל עד לפני עשור או שניים, אך כעת נחשבת לשחקן משמעותי במיוחד בשוק טבעות האירוסין הישראלי. 

טבעות אירוסין - לבן או צהוב?

עוד שאלה חשובה הקשורה לרכישת טבעות אירוסין היא כמובן סוג החומר ממנו תהיה עשויה הטבעת – זהב לבן או זהב צהוב (ואולי בכלל כסף או זהב אדום?)? ובכן, אין תשובה חד משמעית לעניין, אך בשנים האחרונות עולה בהדרגה קרנו של הזהב הלבן על חשבון הצהוב, אם כי עדיין מדובר בתחרות שוות-כוחות. תכשיטנים וגמולוגיים מומחים מעניקים שלל פרשנויות למגמה, אך השורה התחתונה עדיין נותרה עניין של טעם והתאמה למראה הכללי. אובד עצות? מומלץ להתייעץ עם מומחים מנוסים מהתחום.

טבעות אירוסין נוספות אשר מעמדן עלה בשנים האחרונות או כאלו ששמרו על פופולאריות גבוהה הן הטבעות משובצות היהלומים (כלומר, יהלומים קטנים לאורך הטבעת ולא רק יהלום מרכזי אחד), טבעות בעלות צורות ייחודיות (לא עיגול קלאסי), טבעות אירוסין עשויות זהב אדום ועוד. בשורה התחתונה, חשוב לשלב בין טעמה האישי של האישה לבין רוח השוק והאופנה. בהצלחה!

טבעות אירוסין

תגובות

מומלצים