אלהאם: "נקמה מולידה רק עוד נקמה"

מקרי הרצח בעוספיה וכסרא מחזירים את אלהאם חדיד לאותו יום בו נרצח בנה הצעיר איימן, אלהאם זועקת גבוה אסור להרוג ואסור גם לחשוב להרוג, אלהאם ששילמה מחיר כפול מדברת.

30.12.2016 מאת: גדיר קונטאר
אלהאם: "נקמה מולידה רק עוד נקמה"

היום אחרי 10 שנים מיום הרצח, אלהאם חדיד תושבת דאלית אל כרמל פונה בעיקר לצעירים ולצעירות ולמשפחות למנוע את הרצח הבא, כי בסופו של יום ההורים משני הצדדים משלמים מחיר קשה שלא ניתן לשכוח לעולם.

בזמנו שאלהאם ישבה בבית סוהר במשך שנתיים ועשרה חודשים בגלל שהיה לה כוונה לבצע רצח נקמה, הופללה ונשפטה ע"י בית משפט ונשלחה למעצר, היום היא משחזרת את התקופה של 6 שנים שסתם נעלמו מחייה.

אלהאם חדיד שאבדה את הבן איימן ז"ל אז, אומרת היום: "אני מתנצלת מאלוהים שחשבתי פעם לרגע לעשות את העבודה שלו".

אלהאם:"קשה מאוד מבחינה נפשית ובריאותית היה לשבת בבית סוהר, אני הרגשתי שנעשה לי עוול, בנוסף לאבל, דאז הייתי במעצר בית הרבה זמן ובסוף נשפטתי וירדתי מתחת לאפס, כך שכל עולמי נחרב".

אלהאם כמו אז כאשר הייתה בכלא, גם היום היא מודה לשיח' מוופק טריף ולכל מי שעמד ועזר לה במצוקתה, במיוחד בתקופה האחרונה, כשבקשה שאותו אדם שרצח את בנה לא יחזור להתגורר בכפר לאחר שהוא סיים את עונשו והשתחרר מהכלא, בזה אלהאם מסבירה למה זה חשוב לה.

אלהאם: "אני מתנצלת מאלוהים שחשבתי פעם לרגע לעשות את העבודה שלו, אבל אני זו שנשרפתי ומגיעה לי התנצלות, נעשה לי עוול וחיי אבדו, שהם יתנצלו ממני ולא אני שצריכה להתנצל".

הלחץ הפנימי של אלהאם גדול ובעיקר היא רוצה לעשות הכל, כדי להסביר לאותן משפחות שצריך לעשות הכל כדי שילדים ונערים לא יחשפו למקרים של אלימות ובעיקר לחנך לסלחנות ולא לנקמנות.

אלהאם שהיום היא חופשיה ומשתלבת בחיים יפה, מתנחמת במשפחתה ובנכדים שלה ובעיקר מתפללת לאלוהים שיתן לה ולאימהות את הכוח להתמודד עם האבידה שלהן.

אלהאם חדיד

לדברים בסרטון

 

 {YouTubeVideo id=85b6ChIl1GI}

תגובות

10. אבו גאנם סלימאן לפני 7 שנים
תגובה
9. דנה לפני 7 שנים
אשה תותחית
8. בחור לפני 7 שנים
אללה יסבר
7. דאליה לפני 7 שנים
נקמה זה מעגל בלתי נשלט
6. עספיא לפני 7 שנים
כל מילה יוצאת מהלב
5. דליה לפני 7 שנים
מרגש
4. קרולין לפני 7 שנים
את גדולה ❤
3. אישה לפני 7 שנים
סוגיה מאוד קשה
2. مواطنه לפני 7 שנים
חוק ההרתעה
1. פטין לפני 7 שנים
אלהאם את אישה טובה

מומלצים