הבעיות שגורמות להרס משפחות!

מתוך התלבטות החלטתי לעלות את הנושא החשוב לדיון, אני מביאה את סיפורם של שתי אחיות ששני ההורים נפרדו לטובת בן זוג אחר, חשוב שהציבור ידע למה הוא נכנס בעת פרידה

30.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הבעיות שגורמות להרס משפחות!

הגעתי לפגישה בה חברה ביקשה שאני אפגוש שתי נערות צעירות לשיחה אולי מזה אוכל לכתוב את הסיפור שלי ומיד עם כניסתי לבית הבנתי שאני כאן מעלה את הנושא החשוב ביותר שהרבה משפחות ובמיוחד זוגות צעירים נתקלים בו.

שתי הבחורות צעירות מאוד בגיל ההתבגרות כבר נכנסו ללב הסערה בה הן מוכפשות כאילו הן אלו שפשעו רצחו ובגדו.

החלטתי להעלות  את הסוגיה לדיון מאחר וחשוב שאנחנו וכל אדם שנתקל במקרים דומים שיעשה הכל שלא יעשה את הטעות הנוראית שמחסלת הכל.

לפעמים בן אדם שוכח את עצמו ואת הסובבים שלו אז בשביל למצוא את החום מחפשים מחוץ למסגרת ביתו ומי שמשלם את המחיר זה כל מי שנוגע לאותו סיפור, במקום לחפש את הפתרון בביתו הם מעדיף לצאת למסע נקמנות וחיפוש אהבה עם זר או זרה.

לאחר ששוחחתי עם שתי בחורות הבנתי עד כמה הסבל שלהן קשה ומסובך ורק בעבודה עם בעלי מקצוע ניתן אולי לשקם את ההרגשה שלהן לחיים בחברה בה נמצאות.

ההורים של הבנות אנשים מכובדים מוכרים ובעיקר עמידים, השניים התחתנו לאחר אהבה, עם השנים ויתכן בגלל שעמום או הרגל של שגרה התפתח ויכוח על חוסר רגש משני הצדדים, הדבר הביא אצל השניים לניתוק ואי התעניינות בקרב השניים לתקופה קטנה יחסית, כאשר בכל הזמן הזה הם לא רואים את האינטרס של שתי הבנות.

האבא הכיר אישה צעירה עם ילדים הוא בגיל 50 היא בגיל העשרים ומעלה, השניים התאהבו והחליטו להינשא, תוך פרק זמן קצר הם התגרשו ועברו להתגורר יחד.

בינתיים לגבר יש שתי בנות ואישה שהוא עזב והאישה הצעירה נטשה את הבעל והלכה עם שני הילדים.

האימא הגרושה גם היא הכירה גבר נשוי והתחילה לצאת איתו והתכוונו להתחתן, אבל ברגע האחרון הדברים השתבשו והחתונה לא התקיימה, השניים נשארו גרושים.

אחת הבנות של הזוג מספרת על הקשר שהתחיל בזמן שההורים שלה היו נשואים ואיזה נזק נגרם בגלל זה וההרס הזה שהשליך על 6 בני אדם שנפגעו בגלל הקשר הזה.

הבנות היום שואלות מדוע הן משלמות מחיר כבד והחברה במקום שתתמוך בהן באה ומשייכת אותן לדברים הלא טובים, במיוחד כאשר הבנות יוצרות קשר עם בחורים אז באופן אוטומטי הן הופכות לבנות לא טובות, לבוגדות, בנות של אותם הורים בוגדים ומה לא אומרים עליהן  ומיד זה גורם לבריחה מצד הבחורים.

אני רוצה לחתום את הסיפור הזה לאחר שבדקתי את הדברים לעומק מכל הבחינות, אותם בני זוג שהלכו לחפש אהבה הם אלו שאשמים בכל מה שקרה למשפחות, כאשר גבר עושה דבר כזה הוא לא בסדר אבל אישה שעושה דבר כזה היא הורסת פי מיליון מאשר גבר, כי בסופו של דבר הילדים משויכים לאישה יותר מהגבר.

מה מחפש גבר מחוץ לביתו ומה מחפשת אישה מחוץ לבית? הם לא חשבו על המחיר שישלמו לא חשבו על הילדים?

גבר ואישה

תגובות

3. مصلح عزام לפני 7 שנים
هذه هي مشاكلنا الحقيقية
2. ניסן לפני 7 שנים
מעצבן שאנחנו חברה שופטת אנשים
1. אישה לפני 7 שנים
אבסורדי

מומלצים