אדניות עץ

אדניות עץ הן אחד האלמנטים החשובים ביותר באסתטיקה של הגינה. האדניות מוסיפות נופך מיוחד, אווירה נעימה ותחושת קירבה לטבע.

31.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אדניות עץ

באדניות העץ הדקורטיביות תוכלו לשתול כל צמח וכל פרח, על מנת לייפות את גינתכם ולהפוך אותה לפינת חמד.

תרומתן של אדניות העץ לאסתטיקה העיצובית

אדנית עץ, בין אם היא ממוקמת בבתי קפה, או באזורים ציבוריים אחרים, ובין אם היא ממוקמת בגינה הפרטית או במרפסת, תורמת למראה האסתטי והשלם של אותו אזור. היא עשויה מעץ משובח, וססגונית מאוד בשל הפרחים או הצמחים הנשתלים בה. לא יהיה זה מוגזם לומר, שאדנית היא חלק בלתי נפרד מחללי החוץ.

מהו ייחודן של אדניות העשויות מעץ?

מדובר על אדניות יפהפיות, העשויות מעץ, במגוון גדלים ודגמים. כולן מיוצרות בעבודת יד, עם הרבה תשומת לב וירידה לפרטים הקטנים. האדניות הללו הן בעלות מראה חמים וניחוח כפרי של פעם. כל האדניות עשויות מסוג עץ חזק במיוחד, אשר עבר אימפרגנציה לפני השימוש בו, והן יציבות מאוד.

חשיבות תהליך עיצובן של האדניות

כאשר מדובר באדנית איכותית העשויה בעבודת יד, העבודה אורכת לא מעט זמן, ויש להקדיש לה תשומת לב רבה, תוך התייחסות לפרטים קטנים. אדניות עץ חייבות להיות חזקות ועמידות, שכן עליהן להתמודד עם תנאי אקלים משתנים ומיני מזיקים. כל עץ עובר תהליך אימפרגנציה המסייע לעץ לעמוד בפני ריקבון, גשמים, מזיקים ותנאי אקלים משתנים. בחירת האדנית המתאימה איננה תמיד עניין פשוט, ורצוי להתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים המומחים לכך.

מבחר רב ומרשים של אדניות 

קיים מגוון רב של אדניות עץ, בגדלים שונים, ובעיצובים הנוסכים אווירה של טבע ונינוחות בכל מקום בו הן מצויות. אדניות העשויות מעץ פיני הן דוגמא לעבודת עץ בעלת גימור גבוה ביותר, כאשר החיבורים השונים סמויים מן העין. כל לקוח יוכל לבחור בגודל האדנית המתאימה לצרכיו, כשעלותה של האדנית תלויה בגודלה. כמו כן ניתן לאטום את האדניות עם חומר PVC מולחם, וישנה אפשרות לחבר את האדניות למערכות ניקוז. לבסוף, רצוי כמובן לבחור אך ורק אדניות איכותיות, שהושקעו בהן עבודה, תשומת לב וחשיבה, על מנת שהתוצר יהיה בעל איכות לא מתפשרת.

אדניות עץ

תגובות

מומלצים