אחמד קאסם סקואט מגלה כישרונות בנבחרת ישראל

אחמד קאסם תושב דאלית אל כרמל נמצא במגרשים הרבה שנים, עובד עם הילדים הצעירים והבוגרים, עכשיו הוא יכול לחייך ולתת להרבה כישרונות להוביל, לפרטים

21.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אחמד קאסם סקואט מגלה כישרונות בנבחרת ישראל

אחמד בשיחה לפורטל הכרמל, אומר: "לפני חודש היתה פניה אלי מניר לוין האחראי על הנבחרות הצעירות של ישראל בכדורגל, לעבוד כסקואט מגלה כישרונות בנבחרת ישראל".

אחמד קאסם התחיל את דרכו כמאמן בדאלית אל כרמל בשנת1989בקבוצות ילדים ונערים של הפועל דאלית אל כרמל, במקביל עבד עם קבוצות במגזר הערבי, כמו באקה אלגרביה ואום אלפחם.

אחמד:"היום אני עובד בנבחרת ישראל ועוקב בשבתות במיוחד במשחקים, ע"מ לאתר כשרונות בכדי לקדם אותם, כמובן זה דבר טוב וחשוב שמישהו מהמגזר עוסק בזה, כי הדבר ייתן תרומה אדירה לכדורגל במגזר, יש לציין שאני עוקב בכל הארץ ולא רק במגזר, כולי תקווה שיצמחו לנו כשרונות בעתיד".

בשנת 1997 אחמד התחיל לעבוד במחלקת הנוער של מכבי חיפה והמשיך עד שנת 2013.

אחמד הקים בית ספר וקבוצות ליגה ב זכרון יעקב, למשך 3 שנים, עם הצלחה גדולה, אם בבניית שחקנים ואם בהישגים באליפויות, חלק מהכישרונות שגילה צמחו והצליחו, 10 שחקנים הגיעו למכבי חיפה, מהם בלטו מחמד אבו ערישה מפרדיס, ומוראד נסראלדין מדליה.

אחמד: "במכבי חיפה התחלתי גם בבית הספר לכדורגל ובקבוצות ליגה טרום ילדים ונערים וגם כאן היתה הצלחה גדולה כמאמן, גם בניית שחקנים וגם מגלה כישרונות של שחקנים ומצרף אותם לקבוצת ליגה שאימנתי בזמנו, היו לי הרבה אליפויות בליגה וגם גביעים, כמובן עם עבודה קשה, מוטיבציה, רצון ונחישות בעבודה כמאמן".

אחמד: "יש לציין שאני הערבי היחיד שעבד במחלקת הנוער של מכבי חיפה , לא היה אף מאמן ערבי אף פעם גם היום, בתקופתי גידלתי הרבה שחקנים שאני הבאתי אותם למכבי חיפה והיום הם מככבים בליגת העל, אסמעיל רייאן מכבי חיפה, עטא גאבר, איאד אבו עביד, יובל יסיבובייץ, בירם כייאל משחק בחו"ל, לואבל כייאל משחק בלוד, והרבה אחרים שמשחקים בליגה לאומית וליגה א', בשנתיים האחרונות שלי בחיפה, עבדתי כמגלה כישרונות כללי".

אחמד: "אחרי שעזבתי את חיפה, אימנתי בליגה א ליגה ב וגם ג, והעליתי קבוצות כמו ג'סר אלזרקא, את באקה אלגרביה, מכבי טמרה ועוד קבוצות. בשלוש השנים האחרונות התחלתי לעבוד בקבוצת בני סכנין והתמקדתי בבניית שחקנים צעירים שיש להם פוטנציאל וגם קבוצות ליגת נוער ליגת העל ונערים א ליגת העל, והשנה נערים ג  ליגת העל, במקביל בית ספר לכדורגל סכנין והשנה פתחתי בית ספר לכדורגל חדש בבענה עם סאלח חסארמה מאמן נערים בנבחרת ישראל".

 

אחמד קאסם

תגובות

19. כדורגלן דילאוי לפני 7 שנים
אחמד ענק
18. שחקן לפני 7 שנים
לאחמד היקר בהצלחה
17. جميله قاسم לפני 7 שנים
عسفيا
16. עלאא מרעי לפני 7 שנים
דוד אחמד
15. יולנדה לפני 7 שנים
לאבא היקר
14. نوريهان לפני 7 שנים
بيي الغالي
13. פחמאוי לפני 7 שנים
כל הכבוד לאחי אחמד קאסם
12. איש הפועל לפני 7 שנים
עלה והצליח יא אחמד
11. עליא וסלאח קאסם והמשפחה לפני 7 שנים
לכבוד אחמד
10. نهى بشر לפני 7 שנים
مجد الكروم
9. ממ לפני 7 שנים
الى احمد قاسم
8. מוהאב ונדא לפני 7 שנים
מוהאב
7. אימן לפני 7 שנים
דוד אחמד
6. חלבי קוח לפני 7 שנים
לאחמד שלום
5. אחמד קאסם לפני 7 שנים
תודה
4. צעיר לפני 7 שנים
בהצלחה אחמד
3. דליה לפני 7 שנים
בהצלחה אחמד
2. ספורטאי לפני 7 שנים
אחמד בהצלחה כל הכבוד
1. סאמי לפני 7 שנים
דלייה

מומלצים