הרג את בנו ופצע בן נוסף

אזרח ישראל המתגורר בקלקיליה מואשם שהרג את בנו בן השש במכות לראשו הנאשם נהג להכות את המנוח ואחיו בכל חלקי גופם באגרופים ובבעיטות, להצליף בהם באמצעות חפצים שונים.

23.02.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הרג את בנו ופצע בן נוסף

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד אזרח ישראלי תושב קלקיליה, בן 33, בגין הריגה, התעללות בקטין על ידי אחראי (ריבוי עבירות), תקיפת קטין על ידי אחראי (ריבוי עבירות) ושימוש ברעל מסוכן.

לפי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד מיטל אילן, הנאשם התגורר בסמוך לעיר קלקיליה ביחד עם אשתו ושני ילדיהם המשותפים, וכן שני ילדיו של הנאשם מנישואיו הראשונים, המנוח, יליד 2010, ואחיו יליד 2009. המנוח ואחיו הינם אזרחים ישראלים.

במהלך כשבעה חודשים, בהזדמנויות רבות ושונות, בתדירות יומיומית, נהגו הנאשם ואשתו להכות את המנוח ואחיו בכל חלקי גופם באגרופים ובבעיטות, להצליף בהם באמצעות חפצים שונים, כגון מוט מטאטא, כבל ושרשרת מברזל ולגרום להם למכאוב, חבלות, וחתכים באיברי גופם השונים.

במהלך אותה תקופה חלה הסלמה באלימות שנקט הנאשם כלפי המנוח ואחיו. כך, הנאשם הניף את האח באוויר, כאשר הוציא את פלג גופו מחלון הקומה הרביעית ואמר "אני לא רוצה אתכם, נמאס לי מכם, התעייפתי מכם", פצע וחתך את המנוח בידו באמצעות סכין, רכש רעל וניסה לתת למנוח ולאחיו לשתות ממנו, הטיח את השניים בקירות הבית, קשר אותם באמצעות חגורות לעמודים בחצר הבית כשהם ערומים בגשם, הורה להם לעמוד ליד רכבו, נהג לעבר גופם ודרס עם גלגלי הרכב את רגליהם, ואף נטש את הילדים בשעת לילה באזור שאינו מוכר להם.

בתאריך 8.1.17, כעס הנאשם על המנוח ואחיו, הכה אותם בידיו ובאגרופיו בראשם, הצליף בהם באמצעות כבל והכה אותם באמצעות מקל בראשם ובחלקי גופם. הנאשם הטיח את גופו של האח בקיר והכה את המנוח בראשו ובגופו דקות ארוכות באמצעות כבל ומקל, עד אשר המנוח נפל לרצפה.

בהמשך הערב חזרה אשתו של הנאשם לבית והכתה גם היא את הילדים במקל בידיהם. למחרת הכו הנאשם ואשתו את המנוח, ובשלב מסויים נפל המנוח על הרצפה, איבד הכרתו ובהמשך, כתוצאה מהחבלות הקשות בראשו, נקבע מותו.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד מיטל אילן מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי): "מסוכנותו של המשיב מובהקת וברורה ומקימה חזקת מסוכנות ועילת מעצר... מעשיו של המשיב כלפי הילדים מצביעים על התנהגות אלימה בעלת אופי אכזרי, משפיל ומטיל אימה, תוך רמיסת כבודם באופן יום יומי. המשיב ניסה להרעילם, ניגח אותם עם רכבו, קשר אותם לעמודים, דרס את רגליהם עם רכבו והתעלל בהם ממושכות בצורה לא אנושית".

הפרקליטות מבקשת את המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים כנגדו.

התיק נחקר בידי משטרת ישראל מחוז ש"י.

תגובות

1. רפיק לפני 7 שנים
לעניש

מומלצים