תאגיד המים והביוב והקו הכחול מבלבלים את רפיק

רפיק חלבי זורק את הרפש לכל הכיוונים, הוא טען בפני המליאה שעוספיה כבר התאגדה ושהוא לא מסכים להיכנס לתאגיד המים והביוב ומתנגד בתוקף לקו הכחול שמשאיר עד 400 בתים להריסה.

08.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תאגיד המים והביוב והקו הכחול מבלבלים את רפיק

ישיבת מליאה שהיתה אמורה לדון בקו הכחול של דאלית אל כרמל ומספר הבתים שנשארים מחוץ לקו המוצע.

חברי העמותה להגנה על האדמה שהגיעו ניסו להסביר שבחוק החדש נוסח השינויים בהצעת חוק לקריאה שנייה ושלישית, השינויים שמאפשרים לגן הלאומי ולשמורות הטבע סמכויות פיקוח אכיפה ועונשין, בהגדרתם חוק גנים לאומיים, כשהסעיפים שמקנה להם החוק הם רבים וארוכים, הכל מאוגד בחוק.

הערה:  ניתן לעיין בחוק הזה במספר פנימי 2006777-3051 נוסח מספר  מ-1074/א'

חשוב לציין כי בתוכנית המוצעת של הקו הכחול, נשארו עד 400 בתים מחוץ לתכנית המתאר.

ישיבה

רפיק חלבי למליאה ולחברי העמותה, ביקש להכין תכנית התנגדות לתכנית הזו, ואם כבר מכינים קו כחול, אז לכלול בתוכו את כל הבתים שמחוץ לקו.

רפיק עידכן את המליאה בכל הקשור לתאגיד המים והביוב ושמשרד הפנים לוחץ עליו לכלול את התאגיד בתוך התקציב, אחרת משרד הפנים לא יאשר את התקציב, משמעות הדבר שימנה לו ועדה קרואה.

רפיק בדבריו אמר שהוא עוד לא נכנס לתאגיד ושהוא לא יעשה מה שעשתה עוספיה שלטענתו הם כבר התאגדו ומצד שני רפיק אומר שהוא הוריד את מחיר המים מ 170 ₪ ל 105 ₪.

יש להבהיר שרפיק מנסה להכין את השטח, למרות האיומים שהוא לא יכנס לתאגיד בתנאים הקיימים, מצד שני רפיק מבולבל ומתקשה לקבל החלטה מה לעשות.

מן הראוי שרפיק יספר לתושבים שלפני שנה וחצי במליאה שלו התקבלה החלטה להיכנס לתאגיד מוצקין וכל מה שהוא אומר היום זה לא נכון, חשוב היה לספר את כל האמת לתושבים ולנבחרי הציבור, שחלקם יודעים רק להרים אצבע ולהוריד אצבע ולא רואים חשיבות לעתיד הכפר הזה, הכיסא עבורם יותר חשוב מהתושבים.

מליאה

תגובות

4. מהכרמל לפני 7 שנים
לא להאמין לרפיק הזה
3. צעירה לפני 7 שנים
חבל על הזמן שלנו
2. דלאויי לפני 7 שנים
הבעיה היא רפיק החלש
1. חלבי שבחר ברפיק לפני 7 שנים
תאגיד המים סכנה אמתית לכיסא ראש המועצה

מומלצים