קח מקל, קח תרמיל וצא לטייל בחו"ל

כל הפרטים החשובים על ביטוח נסיעה לחו"ל, טסים לחו"ל? נהדר! זה הזמן ללמוד את כל מה שעליכם לדעת על ביטוח נסיעה לחו"ל!

19.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קח מקל, קח תרמיל וצא לטייל בחו"ל

חלקי הפאזל

נסיעה לחו"ל כוללת בתוכה הרבה פרטים, להם צריך לדאוג לפני הנסיעה. לדוגמה, יש לדאוג לכרטיסי טיסה, מקום לינה, ימי חופש מהעבודה ועוד. יש מדינות, בהן בנוסף על כל שאר הדברים, צריך גם לדאוג לויזה מבעוד מועד או לקבל חיסונים מתאימים וכך הלאה. אחד הדברים, שחשוב שלא יפלו בין הכיסאות הוא הביטוח לנוסעים לחו"ל.

מה זה הביטוח הזה?

ביטוח נסיעה לחו"ל הוא ביטוח, שיאפשר לכם לצאת מגבולות ישראל בראש שקט. ולמה? מפני שהוא יעזור לכם לשמור על תחושת הביטחון שאתם חשים בארץ במידה ומשהו קורה.

לדוגמה, אם אתם חשים ברע בארץ, אתם פשוט פונים לרופא או לחדר מיון בבית החולים הקרוב. לעומת זאת, אם אתם נמצאים בחו"ל, הסיפור הוא לא פשוט כל כך מפני שהביטוח מכסה אתכם רק בישראל. ולכן חשוב לדאוג לפוליסת ביטוח נסיעה לחו"ל וכך, אם תזדקקו לטיפול רפואי, להטסה רפואית חזרה לארץ, רכישת תרופות ועוד, תוכלו לקבל את ההחזר מחברת הביטוח.

גודל היריעה

רגע לפני שאתם רצים לבטח את עצמכם חשוב שתדעו, שגם כאשר אתם רוכשים פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, אתם לא מכוסים לגמרי. כלומר, כמו בכל תחום, גם בתחום זה חשוב לקרוא היטב את הפוליסה ולבדוק מה היא בדיוק מכסה ומהם אחוזי הכיסוי.

לדוגמה, יכול להיות שהפוליסה תגדיר סכום מסוים של החזר במקרה של אשפוז וסכום זה יכול להיראות לכם גבוה ומתאים, אבל במדינה שאליה תגיעו תופתעו לגלות, שעלות של יום אשפוז גבוהה בהרבה ממה שחברת הביטוח מכסה. דוגמה נוספת היא ביטוח של הכבודה שלכם. יכול להיות מצב, שבו תבטחו את הכבודה שלכם ובמקרה של אבדן או גניבה, תהיו זכאים להחזר אך ורק על הארנק או המזוודה ולא על חפצים אחרים כגון מחשב נייד, טלפון סלולרי ושאר החפצים יקרי הערך שלכם.

השונות בין החברות

כל חברת ביטוח מציעה פוליסות שונות של ביטוח נסיעה לחו"ל ולכן חשוב לערוך סקר שוק מקיף! חשוב להבין, שפוליסת ביטוח נסיעה לחו"ל של הפניקס איננה זהה לפוליסת הביטוח של חברת ביטוח מתחרה ובשביל שאתם תוכלו ליהנות מהביטוח המתאים לכם ביותר ובעלות הנמוכה ביותר, חשוב לבדוק מה בדיוק הפוליסה מכסה, מה חשוב לכם לבטח, מהם הפיצויים המתקבלים בכל מקרה שהוא ולא פחות חשוב מכך הסייגים.

הסיבה לכך שהסייגים חשובים כל כך היא, שפעמים רבות אנשים נוטים לקרוא אותם בחופזה בעיקר מתוך מחשבה ש"לי זה לא יקרה" ובעת הצורך הם מופתעים לגלות שהביטוח היקר כלל לא מכסה את הצרכים שלהם ושהם חתומים על כך שהם מודעים לזה מראש...

 

ביטוח נסיעה לחו"ל

תגובות

מומלצים