כתב אישום בגין הריגה בתאונת דרכים עקב חציית צומת באור אדום

פרקליטות הגישה לביהמ"ש המחוזי כתב אישום נגד בלאל אלגרגאוי, תושב שגב שלום כבן 21, בגין הריגה ותאונת דרכים שתוצאתה חבלה ונזק, בכך שגרם לתאונת דרכים בה נהרג יוסף ניר ז"ל.​

20.03.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון

על פי עובדות כתב האישום, אשר הוגש ע"י עו"ד מחמד אלעמור, נהג הנאשם ביום 25/1/17 סמוך לשעה 09:20, בכביש מס' 40 מכיוון דרום לכיוון צפון (כיוון כללי באר שבע), בנתיב השמאלי לכיוון נסיעתו, כשלצידו ברכב ישב אחיו.


הנאשם התקרב לצומת אוהלים המחבר בין כביש מס' 40 לכביש מס' 406. באותה עת התקרב לצומת באותו כביש יוסף ניר ז"ל, שהיה כבן 34, ועצר את רכבו לאחר שברמזור דלק אור אדום. כאשר התחלף הרמזור מאדום לירוק, החל המנוח לפנות שמאלה לתוך הצומת.

בשלב זה, חצה הנאשם אלגרגאוי את הצומת, תוך מודעות לכך שבנתיב נסיעתו דלק אור אדום מלא במשך 5 שניות, ובעקבות זאת התנגש עם רכבו ברכבו של המנוח.

בשל עוצמת ההתנגשות בין שני הרכבים רכבו של המנוח נהדף ימינה, פגע בעמוד הרמזור שהוצב על אי התנועה, התהפך ונעצר כשהוא הפוך על גגו במסלול הנגדי, ואילו רכבו של הנאשם התהפך על צידו הימני ונעצר.

כתוצאה מהתאונה, הובהל המנוח לחדר טראומה בבית החולים סורוקה, כאשר הוא מונשם, מחוסר הכרה וללא דופק כאשר הוא סובל מפגיעה רצינית וקריטית, ומותו נקבע כמה דקות לאחר מכן.

במקביל לכתב האישום ביקשה הפרקליטות לפסול את רישיון הנהיגה של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגובות

מומלצים