אם עוד לא אכלתם אצל אבו יוסף, אתם המפסידים

אבא יוסף, זה שמה של מסעדת גני אבו יוסף, מסעדה וגלריה השוכנת בכביש הראשי לפני המרכז המסחרי בדאלית אל כרמל, הטעם של האוכל ישאר אצלכם בזכרון ויגרום לתאבון לתמיד, כאשר ביקרנו במסעדה, נדהמנו לפגוש את הבעלים רפיק חלבי שלא יתן לכם לאכול ממוצרים מוכנים שנקנו, אצלו רק מאכלים דרוזיים, אותנטיים ומאכלים משובחים של עדות המזרח והרבה בשר טרי כשר, שאלנו אותו על הסוד והוא גילה לנו .

07.07.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אם עוד לא אכלתם אצל אבו יוסף, אתם המפסידים

רפיק : "המסעדה קיימת יותר מעשר שנים כאן בדליה, הכנו אותה למצב שהאורחים יכולים לשבת ברווחה באווירה נעימה ובשקט לאכול ולטעום את מה שהמטבח שלנו מייצר יום יום, אצלנו לא משאירים אוכל ליום הבא, לכל יום אנחנו מכינים את מסעדת רבו יוסףהכמות הדרושה, כולל הסלטים הרבים שאנחנו מכינים אצלנו, זה משהו מעולם אחר".

"יש למסעדה מתכון סלטים שפתחנו אך ורק למסעדה שלנו, בשרים על האש, ממולאים, אוכל דרוזי אותנטי".

רפיק : "כל האורחים שנכנסים למסעדה שלנו בדליה, הם חוזרים בכל הזדמנות שהם נמצאים בדליה ויש שממליצים לחברים להיכנס אלינו למסעדה ואני אומר זה בגלל שהם נהנים מהשירות והאוכל הטעים אצלנו, המסעדה ממוקמת במקום שכולם מרגישים בנוח, אצלנו יש שם טוב, דבר ראשון הניקיון, צריך גם לדעת איך להגיש את האוכל שלא יקח מסעדת אבו יוסףהרבה זמן ושהאוכל יהיה מבושל לטעמו של הלקוח ולא רק להגיש אוכל ".

"מעולם לא עשינו פרסום למסעדה, אנחנו עובדים מפה לאוזן וכך עבדנו כל השנים, יש לנו שם טוב, אנחנו מאוד מעונינים לעבוד עם מדריכי תיירים וקבוצות, המסעדה מוכנה לזה וכל מי שמתקשר, הוא מקבל את היחס, השירות והמחיר שנוח לכולם , מה שחשוב לי שהלקוח יהיה מרוצה ".

רפיק: "גלריה במסעדת אבו יוסףיש לנו גם קומה מעל המסעדה, גלריה עם הרבה תמונות מיוחדות של האמן דודי שמש שמציג את היצירות שלו בגלריה שלנו למכירה, בקרוב יצטרפו עוד אמנים לתערוכה מיוחדת של מספר אמנים ישראלים לחיזוק הענף התרבותי הזה ".

ניתן להתקשר להנהלת המסעדה 048394254--0528779621

תגובות

7. דרוזי רוצה לצחוק לפני 17 שנים
מסעדת אבו יוסף
6. סיף לפני 17 שנים
פרייר כול אחד שמשלם שקל בעבור ארנונה
5. חוסאם חלבי לפני 17 שנים
בהצלחה
4. גדי לפני 17 שנים
מסעדה הכי טובה
3. חלבי לפני 17 שנים
חבל על הזמן
2. חיים, אשדוד לפני 17 שנים
אכלתי שם היום - מאד נהניתי!
1. בחורה מדליה לפני 17 שנים
יפה לכם ..בהצלחה

מומלצים