כתב אישום בגין ניסיון רצח ואיומים

הנאשם התנפל על מתלוננת שהוא מנהל איתה קשר זוגי ואשר נמצאת בהיריון ודקר אותה באמצעות מספריים מספר דקירות בגבה וכן דקר אותה בבטנה כל זאת בכוונה לגרום למותה.

04.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), באמצעות עו"ד חיים פס, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 28 בגין ניסיון רצח ואיומים.

המתלוננת והנאשם מנהלים קשר זוגי מזה למעלה משנה והמתלוננת אף הרתה מהנאשם ונכון למועד האירועים המתוארים בכתב האישום הייתה המתלוננת בסוף החודש השמיני להריונה.

על פי כתב האישום, בתאריך 23.4.17 קבעה המתלוננת עם י' שלו היא נשואה ולהם 3 ילדים משותפים אולם הם אינם חיים יחד, להיפגש בירושלים על מנת שיוכלו לשוחח ביניהם ולתאם עניינים פרוצדוראליים.

למחרת בשעות הבוקר החל הנאשם להתווכח עם המתלוננת תוך שהוא אומר לה כי היא פגעה בו, היא בגדה בו והיא הרסה לו את החיים והתחיל לאיים עליה בכך שאמר לה כי הוא "יחרב לה את החיים כמו שהיא חירבה לו" וכי "לא אכפת לו להיכנס למאסר עולם ועוד שעה הוא יהיה במשטרה". עוד אמר כי מחר היא לא תראה את ילדיה וכי הוא ידאג שהיא לא תראה את התינוק שבבטנה, לא הוא יראה אותו ואף אחד לא יראה אותו.

מיד לאחר צפירת יום הזיכרון לשואה ולגבורה הנאשם החל לשאול את המתלוננת איך היא רוצה שהם יקראו לבנם המשותף והמתלוננת בתגובה אמרה לו כי הבן הגדול שלה יחליט על כך.

הנאשם אמר למתלוננת כי הוא יחליט על שם התינוק ומיד התנפל עליה מאחורה ודקר אותה באמצעות מספריים מספר דקירות בגבה וכן דקר אותה בבטנה כל זאת בכוונה לגרום למותה. כתוצאה מעוצמת הדקירות התעקמו להבי המספריים.

הנאשם ברח מהמקום וכעבור זמן קצר הסגיר עצמו למשטרה. כתוצאה מהדקירות נשברה חוליה בגבה של המתלוננת ונגרם לה פצע דקירה ברחם שחדר לתוך חלל הרחם ופגע בעובר ברגל שמאל. המתלוננת פונתה לבית החולים ועברה ניתוח חירום להוצאת העובר מבטנה.

תגובות

מומלצים