התנכלויות ורצח דרוזים באירופה

הדרוזים בגרמניה שמספרם כבר הגיע ל 2650 אנשים, מעבירים מסר לשיח' מוופק טריף שהאחים בסווידה נמצאים במצור, שכולל גם אלה שנמצאים על אדמת אירופה, ביוון רצחו דרוזי בשל מוצאו.

08.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
התנכלויות ורצח דרוזים באירופה

אישיות שקשורה בפורטל הכרמל שנמצאת באירופה בימים אלה חושפת ומביאה עדויות של מהגרים דרוזים סורים שנמצאים בחסות הגרמנים.

שוחחנו עם מספר משפחות של מהגרים דרוזים, על מחייתם ומצבם היום יומי ונדהמנו לגלות את מספרם הגדול של הדרוזים שנמצאים במדינות אירופה וחלקם הגדול הגיע מהכפרים באזור סווידה.

תושב סורי ממשפחה מוכרת, שנמצא בקשר עם קרוביו בעוספיה ודליה, הוא ואשתו יחד עם שלושת ילדיהם, בני 18, 11, 3, חיים בגרמניה, לא עובדים כרגע וחיים במימון הגרמנים.

מאשר ולא רוצים לסכן את חייו וחיי משפחתו של האיש, לצורך הכתבה אנחנו נקרא לו בשם בדוי.

הסורי: "חשוב לי מאוד שהמסר שאני רוצה להגיד, ידע אותו שיח' מוופק טריף הנכבד, אנחנו רוכשים כבוד לשיח' חינאווי ולשיח' ג'רבוע, אבל חשוב שכולם יידעו שהם נמצאים במצור ואינם יכולים להגיד מה מצבם, כל הכספים שהגיעו מפה ושם, הרוב הגיע ליעדים אחרים ולא לשם עזרה לחברה שלנו".

הסורי: "הקהילה הדרוזית בגרמניה מתקשה לחשוף את הזהות שלה, חיה ברדיפה ופחד כמו במדינות אחרות שהדרוזים נמצאים בהם, ביוון לפני חודש, הוצא להורג דרוזי ממשפחת זהראלדין ע"י מוסלמים סונים שהתגוררו איתו יחד במאהל המהגרים, ברגע שנחשפה הזהות שלו, הם תלו אותו".

הסורי: "אצלנו בגרמניה המשפחות שלנו הוכיחו שהן מסוגלות ללמוד ולהשתלב בחיי החברה הגרמנית בכל עמדה בגאווה, הדרוזים מצליחים מאוד וזה הוכח, היום הם ראשונים גם בבתי הספר שלומדים בהם, אבל הכל נעשה תחת זהות מוסתרת".

הסורי מתאר מצב שלא הכרנו לפני, אותה אישיות ישראלית שנמצאת שם מגייסת עזרה ותמיכה מהקהילה הבינלאומית ומחברי הקונגרס בגרמניה, בימים הקרובים בעת חזרת אותה אישיות לארץ, נפרסם כתבה מורחבת על המצב של הדרוזים באירופה.

דרוזים בגרמניה

תגובות

1. אלף שנות הסטוריה,, לפני 7 שנים
באירופה נרצחו דרוזים ע"י ערבים ומוסלמים!!!

מומלצים