ניר רוגר וליאב חיים שומרים לכם על הרכוש

גניבות מכשירי טלפון מבתי חולים מכת מדינה, בביה"ח כרמל הגבירו לאחרונה את האבטחה וערנות של צוותי הביטחון שדרגו את מצלמות האבטחה והתוצאות אכן לא אחרו לבוא

27.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ניר רוגר וליאב חיים שומרים לכם על הרכוש

בסופ"ש האחרון קיבל אחמ"ש בי"ח כרמל אהרון בק, טלפון מאחת המחלקות עם תלונה על גניבת מכשיר טלפון נייד.

האחמ"ש הגיע מידית למחלקה גבה עדות מהמטופל וצוות המחלקה ופנה למצלמות האבטחה כדי לנסות לזהות את החשוד בגניבה .

לאחר עבודת חיפוש של מספר דקות מצליח האחמ"ש לזהות את החשודה ומתקשר למשטרה לדווח על הגניבה ועל החשודה. בשעה 3 מסיים האחמ"ש אהרון את משמרתו והמחליף שלו האחמ"ש גל רחבעם מגיע למשמרת החדשה.

בשעה 4 מגיעה מונית למחסום כניסת ביה"ח צוות הביטחון מבקש מהנוסעת שיכולה ללכת ברגל לעבור בדיקה ביטחונית שגרתית , כשהיא עוברת את הבדיקה הביטחונית מזהה אותה מידית האחמ"ש כחשודה שגנבה את הטלפון.

באותו זמן מגיעים לביה"ח צוותי משטרת חיפה כדי לגבות עדות המטופל שנגנב לו הטלפון. האחמ"ש גל מעדכן את השוטרים כי החשודה נמצאת בבית החולים השוטרים נגשים לחשודה ולאחר חקירה קצרה במקום היא מודה בגניבה נעצרת ומובלת להמשך חקירה בתחנת משטרת חיפה.

"בכל שנה נגנבים בכל בתי החולים באזור חיפה מאות טלפונים ואנחנו עושים כל מאמץ כדי להילחם ולמגר את התופעה", מעדכן ניר רוגר מנהל הביטחון של ביה"ח כרמל.

"כדי לעזור לנו להילחם בתופעת הגניבות אנחנו מבקשים מהמטופלים שלנו המגיעים לאשפוז ארוך נא לא להגיע עם חפצי ערך, תכשיטים, סכומי כסף גדולים כרטיסי אשראי רבים ושאר דברים יקרים, מסביר ניר.

אנו ממליצים להגיע עם מינימום חפצי ערך ותכשיטים יקרים, לדאוג תמיד שיהיו בהשגחה אישית או בהשגחת של קרוב משפחה, ובנוסף אנו מעמידים לטובת המטופלים שלנו גם את משרד הקבלה של ביה"ח בו אנו מאפשרים הפקדת כספים או חפצי ערך של המטופלים. דברי הערך מאובטחים בכספות שמורות ונשמרות בבטחה עד לאחר שחרור המטופל. ונמסרות רק לו אישית מול חתימתו.

מנהל הביטחון של כרמל מעדכן כי לאחרונה רכש ושדרג בית החולים את מערך מצלמות האבטחה בעשרות אלפי ש"ח. " מצלמות האבטחה החדשות המוצבות בכל כניסות ומעברי ביה"ח מאפשרות לנו מעקב צמוד יותר, איכות צילומים וזיהוי פנים גבוה יותר, ואיכות שחזור לאחור מהירה ומדויקת יותר, מעדכן ניר.

אנו משקיעים את מירב הטכנולוגיות והמאמצים כדי להגביר את תחושת הביטחון של המטופלים שלנו. בכרמל עוברים מידי שנה עשרות אלפי אזרחים, מבקרים, אורחים, בני משפחות ומטופלים ואנחנו נמשיך להשקיע ולעשות את הכל כדי שהמטופלים ומבקרים שלנו ידעו שהם שמורים ונמצאים בידיים הכי טובות".

 

ניר רוגר וליאב חיים

בצילום מנהל הביטחון בכרמל ניר רוגר וסגנו ליאב חיים, צילום אלי דדון

תגובות

מומלצים