תנועת "אם תרצו" מצטרפת למאבק על זכויות הדרוזים

תנועת  ''אם  תרצו''  המייצגת  את  הרוב  הציוני  בחברה  הישראלית   בכתב  אל  נשיא  המדינה  מר  שמעון  פרס  ולראש  הממשלה  מר  ביבי  נתניהו  ושלחה העתק  אל  עו''ד  ד''ר  סלמאן  ח'יר  יו''ר  מטה  המאבק :  ''  אזרחי המדינה היהודים חשים אי נוחות ובושה לנוכח המצב הקיים כיום ומצפים כי העוול הזה יופסק במהרה והכתם מעל מדינת ישראל, בעניין זה, יוסר".

14.04.2009 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תנועת "אם תרצו" מצטרפת למאבק על זכויות הדרוזים

התנועה הציונית הגדולה בישראל מצטרפת  למאבק  על  זכויות  הדרוזים. 

תנועת אם תרצו: "לפיכך,  אנו מביעים את תמיכתנו המלאה  והמוחלטת  לדרישתם  הצודקת  והלגיטימית  של  עדות  אלה  להעניק   להם  זכויות שוות ומלאות".

עו"ד ד"ר סלמאן ח'יר"יישומם  של  מס'  ההחלטות  שהתקבלו  עד  כה  בעניין  האמור  הינם צעדים מתבקשים לחיזוק האינטרסים הציוניים של מדינת ישראל, לחיזוק היחסים בחברה הישראלית בין הרוב היהודי לבין המיעוטים הדרוזים והצ'רקסים ויהוו ערך ודוגמא למגזרים, קבוצות ובודדים מכל הדתות והעדות אשר משתמטים משרות צבאי או לאומי".

יצוין  בהקשר  זה  ,  כי  תנועת  ''אם  תרצו ''  שיגרה  גם  כן  אימייל   ליו''ר   מטה  המאבק  עו''ד  ד''ר  סלמאן  ח'יר  וביקשה  אותו  לצרפה  כעותרת  נוספת  בעתירה  שהגיש  בעניין  מתן  שוויון  זכויות  מוחלטות  לדרוזים  ולצ'רקסים  בבימ''ש  משפט  העליון  בירושלים.

נוסח המכתב שנשלח לנשיא המדינה וראש הממשלה.

"כ' ניסן תשס"ט
14.04.09

לכבוד:
מר שמעון פרס            מר  ביבי  נתניהו
נשיא המדינה               ראש  ממשלת  ישראל


שלום רב,


הנדון: בקשה  להענקת  שוויון  זכויות  מלאות לבני העדות הדרוזית והצ'רקסית


לאורך כל שנות קיומה של מדינת ישראל הוכיחו הדרוזים והצ'רקסים כי הנם אזרחים נאמנים למדינה בה הם חיים, לדרכה הציונית וממלאים את כל החובות המוטלות על אזרחיה. רשויות המדינה שגו במשך כל שנות קיומה של המדינה ולא השכילו לפעול למתן שוויון זכויות אמיתי לבני עדות אלה.

כתנועה שמייצגת את הרוב הציוני בחברה הישראלית, אנו יכולים לומר בפירוש, כי רוב רובם של אזרחי המדינה היהודים חשים אי נוחות ובושה לנוכח המצב הקיים כיום ומצפים כי העוול הזה יופסק במהרה והכתם מעל מדינת ישראל, בעניין זה, יוסר.

לפיכך,  אנו מביעים את תמיכתנו המלאה  והמוחלטת  לדרישתם  הצודקת  והלגיטימית  של  עדות  אלה  להעניק   להם  זכויות שוות ומלאות.

יישומם  של  מס'  ההחלטות  שהתקבלו  עד  כה  בעניין  האמור  הינם צעדים מתבקשים לחיזוק האינטרסים הציוניים של מדינת ישראל, לחיזוק היחסים בחברה הישראלית בין הרוב היהודי לבין המיעוטים הדרוזים והצ'רקסים ויהוו ערך ודוגמא למגזרים, קבוצות ובודדים מכל הדתות והעדות אשר משתמטים משרות צבאי או לאומי.

בברכה
רונן שובל                                       
יו"ר

עמית ברק
סמנכ"ל

העתקים :
ד''ר סלמאן ח'יר
יו''ר  מטה  המאבק
        
פורום  ראש  המועצות  הדרוזיות  והצ'רקסיות בישראל
כפר  חורפיש  -  מעלה  הגליל".

תגובות

7. יהודי לפני 15 שנים
יואב צודק
6. יואב לפני 15 שנים
סלמאן שלום,
5. בסאם לאלא יו"ר עמותת ע.י.נ.ד לפני 15 שנים
בזכות ולא בחסד
4. נעים לפני 15 שנים
תגובה למגיב מס' 3
3. אבסם שאמי לפני 15 שנים
אלהוהים ישמור את מדינת הציונים
2. ג'ולסאוי לפני 15 שנים
תודה לכם הנהלת פורטל הכרמל
1. אחד שיודע לפני 15 שנים
דבר המשמח את הלב

מומלצים