חבל על זמנם של חברי עיריית הכרמל

עאדל עיסמי, בשיחה ראשונה לאחר עזיבתו את מועצת העיר, אומר: "שום דבר לא השתנה בעיר"..."אני לא חותמת גומי ולא אהיה חותמת גומי, לא לאכרם חסון"..."אני הצלחתי להעביר החלטה במועצת העיר לפתור את הקשיש מתשלום ארנונה, יום אחרי ההחלטה, ראש העיר אמר שמשרד הפנים לא מאשר, מי המחליט, משרד הפנים, או מועצת העיר"..."הבאתו של חשב פורטי לעיריית הכרמל, זה היה מתוזמן, כדי לנטרל את חברי מועצת העיר".

02.09.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חבל על זמנם של חברי עיריית הכרמל

עאדל עיסמי, חבר מועצת העיר לשעבר, הוחלף ע"י כאמל חלבי, לאחר שהתפטר למרות שלא היה הסכם רוטציה ביניהם, כהן 3 שנים, עזב בגלל שלא היה מרוצה מהתנהלות ראש העיר ומשרד הפנים.

שאלה: מה קורה לגבי כאמל שהוא מסתדר טוב עם ראש העיר ואתה לא?.

עאדל: "אני לא חותמת גומי ולא אהיה חותמת גומי, לא לאכרם חסון ולא לאף אחד, אני חבר מועצת העיר, החלטות מתקבלות אצלי מהראש ולא דרך הרגליים, אני עזבתי בגלל שראיתי ש-13 חברי מועצת העיר אין להם משקל של מאה ק"ג זיתים, היום לצערי הרב, את חברי מועצת העיר אף אחד לא שומע את הקול שלהם, אף אחד לא מתייחס אליהם, עובדה נוטרלו תחת הכותרת חשב פורטי והיום מלווה, זה תוכנן מראש ע"י משרד הפנים בשיתוף אכרם".

"כשאנחנו היינו באופוזיציה שנה, אכרם לא יכל לעשות שום דבר, לא יכל להעביר שום חוק, אז כשראה שהמצב שלו גרוע, הלך והביא את חשב פורטי, כדי לנטרל את חברי מועצת העיר, למעשה החשב הוא 13 חברי מועצת העיר".

עאדל: "יש לי לציין דבר שהבאתו של חשב פורטי לעיריית הכרמל, זה היה מתוזמן, כדי לנטרל את חברי מועצת העיר, עוד לא ראיתי באף מקום דבר כזה, שחברים שנבחרים ע"י הציבור מביאים חשב שהוא מעליהם, זאת אומרת, בשביל מה תושבי דליה עוספיה היו צריכים לצאת להצביע? בשביל מה? אם אין לקול שלהם משקל".

עאדל: "כל תושב צריך לשלם קרוב ל-100 ש"ח למטר חיבור ביוב בזכרון יעקב אנשים אומרים לנו, מה קרה לכם, התושבים עוד לא יצאו לרחובות להפגין בגלל זה, עכשיו יש סקר נכסים שאנחנו התנגדנו לו, וגם התנגדנו לחוק עזר לביוב, שנה אכרם רדף אחרינו, כדי שנעביר את החוק הזה ולא הסכמנו, כשהגיע החשב פורטי בחתימה הוא אישר, כמעט לקח לו 5 דקות והכל נהפך להיות מאושר, אני שואל: לרעת מי ההחלטה הזו?, אומרים שהיום יש קואליציה לאכרם חסון, אם יש לו ואם אין לו, לא צריך את חברי מועצת העיר, חברי מועצת העיר היום אין להם שום ערך, ואין להם שום משקל , חבל להם על הזמן, ממתי היה זקן משלם ארנוננה, כשהוא מקבל רק 1400 ש"ח, צריך לעזור לו ולא להקשות עליו עוד את החיים, אני הצלחתי להעביר החלטה במועצת העיר, לפתור את הקשיש מתשלום, יש מספר פרוטוקול, יום אחרי ההחלטה, ראש העיר אמר שמשרד הפנים לא מאשר, מי המחליט, משרד הפנים, או מועצת העיר".

שאלה: "מה יש לך להגיד על פתיחת שנת הלימודים?".

עאדל: "כל שנה עושים קצת קוסמטיקה בבתי הספר, בשבוע האחרון כולם מתחילים לעבוד, אני לא יודע עד כמה זה מועיל, שבשבוע האחרון מתחילים לשפץ בתי ספר, לתלמידים יש לי להגיד, שהיום אנחנו נמצאים במצב גרוע מאוד, תופעות לא רצויות, מוכרים ליד בתי ספר סמים, זה מצב מאוד מסוכן לחברה ולילדים שלנו, אני פונה לכל הורה שיעקוב ויראה מקרוב, מי החברים של הבן, ועם מי הוא מסתובב ולבקר ולהתריע למען כולנו.

תגובות

16. ודיע לפני 16 שנים
עספאוי מחרוק
15. אבן אלבלד לפני 17 שנים
יא עאדל שוו בדק פי וגעת אלראס
14. חלבי לפני 17 שנים
כל הכבוד
13. עינד לפני 17 שנים
עאדל חור..אבל???
12. צופה במתרחש לפני 17 שנים
עאדל היה טוב בעירייה
11. בחור מדליה לפני 17 שנים
למה?.
10. עוברת אורח לפני 17 שנים
בהמשך לדבריו של עובר אורח
9. עמיד לפני 17 שנים
עאדל לא יפה ..אם אין לך עובדות מוצקות תשתוק!!!
8. עובר אורח לפני 17 שנים
החלטה לא חוקית!
7. סאפי לפני 17 שנים
עאדל שלום כל הכבוד
6. חבר טוב לפני 17 שנים
חבר טוב
5. رجل موضوعي לפני 17 שנים
شر البلية ما يضحك
4. סלים לפני 17 שנים
תרדמה
3. שכונתי לפני 17 שנים
בוקר טוב אליהו
2. דרוזי נטו לפני 17 שנים
עירייה חולה
1. דלוואני חור לפני 17 שנים
לפחות יש ריח של גברים שמגיע מרחוק

מומלצים