סלים חלבי, בתגובה, למה הוא לא מתפטר מחברות בעירייה

סלים מוסטפא חלבי – יו"ר ועדת הביקורת העירונית, חבר מועצת העיר, בתגובה לדבריהם של אמין חלבי ופהמי חלבי. סלים: "לא המלכתי עלי מלכים ולא פטרונים"..."שמו של מר אמין נוראלדין חלבי, ע"פ מיטב זכרוני , עולה כאן לראשונה כמועמד ברשימה או לפחות כמועמד ריאלי"..."מר פהמי  חלבי טורח להדגיש חזור והדגיש שלאורך הקרירה הפוליטית שלו לא ערך הסכמים כתובים , ולא בכדי ! אסטרטגיה זו מקנה לו כנראה מרחב תמרון פוליטי והאפשרות להכחיש ,לחזור בו".

12.09.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סלים חלבי, בתגובה, למה הוא לא מתפטר מחברות בעירייה

סלים: "למה  אני  לא  מתפטר"

"לאור ההתעסקות הרבה סביב תביעת התפטרותי, ע"י גורמים שונים מהמערכת הפוליטית ומחוצה לה , ומחול השדים שנרקם סביב סוגיה זו , ראיתי לנכון להתייחס – אחר כבוד – ולהציג  את העובדות שבבסיס סוגיה זו פעם אחד ולתמיד".

"נושא התפטרותי  נודע לי לראשונה שנתיים מתחילת כהונתי ! וזאת באמצעות קרוב משפחה שבקרני ובשר לי על ההסכם שנערך ,כביכול,  בינו לבין ראש תנועת "א'נהג' אלג'דיד " מר פהמי חלבי ,על פיו אמור הייתי לפנות את מקומי לטובת המועמד העוקב ברשימה".

"מעולם לא ראיתי בעצמי עושה דברו של מנדיהוא, לא המלכתי עלי מלכים ולא פטרונים ,כל חיי עמדתי (וגם נפלתי) בזכות עצמי ! ראיה עצמית זו היא ראיה מודעת וגם לא נעלמה מעיני איש בקרב אלה שדחפו אותי למועמדות".

בטור שכזה דחיתי את התביעה המוזרה מחמת זרותה !.

סלים חלבי"בטור שכזה גם ניגשתי בשעתו למו"מ על הרכב רשימת המועמדים, בה סוכם שהמקום השני בה יאויש ע"י סלים מוסטפא חלבי, לכהונה מליאה של5  שנים (זה המקום להזכיר ששמו של מר אמין נורלדין חלבי, , ע"פ מיטב זכרוני , עולה כאן לראשונה כמועמד ברשימה או לפחות כמועמד ריאלי , ולכן הכמיהה על ההשתלחויות חסרות הבסיס שלו כלפי .. כאילו אני חייבה לו מה שהוא)".

"מר פהמי  חלבי טורח להדגיש חזור והדגיש שלאורך הקרייה הפוליטית שלו לא ערך הסכמים כתובים , ולא בכדי ! אסטרטגיה זו מקנה לו כנראה מרחב תמרון פוליטי והאפשרות להכחיש ,לחזור בו, להתנגד, או להתעלם ,הכל בהתאם להתרחשויות וכיוון נשיבתן, אלא שבמקרה שלי אסטרטגיה זו באה בעוכריו !".

"התביעה ממני לכבד הסכם, לא רק שלא הייתי שותף לו, אלא גם לא ידעתי על קיומו, היא תביעה חסרת כל בסיס מוסרי, ממנה נגזר גם יושרו של האיש (האינטיגרטי כלשונו), שלפתע נקראה בעיניו הזדמנות, כביכול, לשדרג את מעמדו ע"י החלפת איש שהתברר שאיננו חותמת גומי, כפי שציפה ,בחותמת גומי צפויה מראש".

"לנוכח דברים אלה ברור ונהיר לכל בר דעת שלא הייתי יכול לקבל על עצמי תכתיבים מסוג זה , לא של ראש התנועה ולא של פטרון משפחתי שאינני סר למרותו".

"נכון ,ראוי ומוסרי היה להניח את הקלפים על השולחן במעמד המו'מ  כדי שכל צד ידע את נתחו בעוגה ,יקבל אותו או ידחה ,במקום הסכם "ג'ינטלמני" מתחת לשולחן עם פטרונים ואנשי "כבוד" !".

"ברצוני לעמוד על היבט חשוב שאולי נעלם מתודעת הציבור , כל אדם שנבחר לחבר מועצה מקומית או עירונית , דרושה לו תקופה ארוכה דיה, כדי שיוכל ללמוד את המערכת ואת התנהלותה , את החוקים והנוהלים , את הבעיות הקיימות באותה ישות  שיפוטית ודרכי הפעולה הנחוצות לפתרונות".

"ולכן הרעיון של רוטציה טומן בחובו נזק מובנה  בכך שהיא קוטעת את כהונתו של חבר מועצה שזה עתה הבשיל , ומאידך  מהוה סיוע לניצול, של ראש הרשות , את ה"בוסר" המתחלף עד שזה יבשיל בטורו ".

"אמין חלביועוד נימה אישית, ברשותכם ,מזה כשני עשורים משפחת מוסטפא מהווה דוגמה ומופת להתנהלות דמוקראטית ולליברליזם פוליטי הנעדר כל איבה או שיסוע בתוכה , ואם קרה שהרוב בה בחרו במועמד מסוים , הרי שהבחירה נעשתה באופן יחידני  ולא כגוש , ולכן אין אנו נקנים במשרה או בתפקיד ולא מתויגים במחיר".

"הערה : מר פהמי חלבי ביקשני שלא לפרסם את הנושא  הנדון ברבים , אך מאחר שהוא בחר לעשות כן , לא הותיר לי מנוס ..

בהזדמנות זו ברצוני לבשר לכל הנתבעים פלילית בתיק מעדי , תיק זה נסגר באורח סופי בתאריך 10/09/07 , ממש לקראת כתיבת שורות אלה".

קישור לכתבה: למה סלים מוסטפא חלבי לא מתפטר לבא אחריו.

https://www.karmel.co.il/index.php?option=com_content&task=view&id=755&Itemid=2

תגובות

23. .. לא שמנה לפני 14 שנים
אתה צודק סלים
22. חסוי לפני 16 שנים
סלים אתה גדול
21. מעורב בפוליטקה לפני 17 שנים
דלית אל כרמל
20. עובדת בעיר שיודעת את האמת לפני 17 שנים
לכבוד ..מר סלים מוסטפא
19. בנת לסף.!! לפני 17 שנים
תודה והערכה
18. עינב.. לפני 17 שנים
אחלה גברר...סלים יא בטל
17. איש שיודע האמת לפני 17 שנים
סלים אתה הגדול...
16. פרחאת עבדאללה לפני 17 שנים
סלים אדם ישר
15. איש הצדק לפני 17 שנים
הצדק צריך להראות.......
14. הצדק לפני 17 שנים
רק את האמת
13. תושב מן השורה לפני 17 שנים
תחנת רכבת
12. ערין לפני 17 שנים
אנחנו איתך.
11. רמי לפני 17 שנים
פריד תהזש טיז לסלים
10. פריד באשא לפני 17 שנים
היה או לא היה הסכם .
9. יוסף לפני 17 שנים
שפ........
8. אריה לפני 17 שנים
השיא באי כיבוד הסכמים היה בקדנציה הזו
7. זידאן לפני 17 שנים
מה לא ידעת?
6. דלואני לפני 17 שנים
אם היה הדבר בזכות עצמך לא היית נבחר
5. محمود לפני 17 שנים
قرية دالية الكرمل
4. סלים לפני 17 שנים
הגיע הזמן לפרוש בכבוד
3. רביע לפני 17 שנים
לא רק רימ.... את המפלגה גם את הכפר
2. עמיד לפני 17 שנים
סלים אתה החזרת משפחת מועדי
1. פאדי לפני 17 שנים
עושים שרירים

מומלצים