יפה וכמיל אבו רוכן, "זה עסק לילדים קטנים"

יפה אבו רוכן, מנהלת עסק בשם "דרדסים" שנותן לילד ולהורים חוויה משמחת ליד הבית, נפגשנו איתה ועם בעלה כמיל לשיחה כללית על ניהול העסק, ... יפה: "הבעיה העיקרית שרק פתחתי את העסק וכבר הגיעו התשלומים של העירייה" ... "לקוחות המקום רק מעוספיה ואין לי מדליה" ... "בלי התמיכה של כמיל באמת לא הייתי מצליחה, אפילו במחשבה אחת לחשוב לפתוח מקום כזה"..."דרדסים זו חוויה לכל המשפחה, יש מקום לכולם".

13.09.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
יפה וכמיל אבו רוכן, "זה עסק לילדים קטנים"

פעילות במקוםיפה: "המקום נקרא "דרדסים" זה עסק לילדים קטנים מגיל שנה עד 12, משחקיה שמשמשת להרבה אירועים, גיבוש לבתי ספר, ימי הולדת, מופעים, קייטנות, המקום עובד כל השנה".

"אני באמת כאשה דרוזית נתקלתי בקשיים בהתחלה ועכשיו הכל בסדר, האמת שהכל הלך חלק, לא היה לי את הזמן לחשוב אם נתקלתי בבעיות או לא, החלטנו לפתוח את העסק כי יש לנו את יפה בעסקהמקום ואת הצוות שיכול לתת שירותים לילדים למה שהם אוהבים".

יפה: "אני רציתי לעשות עסק לקריירה שלי, ילדים גדלים ועכשיו זה הזמן לפתוח את העסק, המקום נמצא והדבר התאפשר וזה עובד טוב, יש לי תמיכה מהבעל שלי, רוב העסק הוקם על מימון אישי ללא תמיכה מאף אחד, הבנק הציע לנו כל מיני הלוואות עם ריביות נמוכות, אבל לזה אין צורך, העסק מעסיק 3 עובדים, עסק זה עולה בהקמה מיליונים".

חוגים בדרדסיםיפה: "לקוחות המקום רק מעוספיה ואין לי עוד מדליה, אבל כולי תקווה שיהיו גם ילדים ומשפחות מדליה, יש לנו הרבה אטרקציות במקום, מציגים לפעמים מופעים מבחוץ".

"המשפחה הדרוזית כן משקיעה בילד שלה, אצלנו מקום שלא באים כל יום, אנחנו גובים עבור כל ילד 30 ש"ח בלבד, עבור קבוצות עלות של 25 ש"ח לילד".

הדרדסיפה: "אני נשואה לכמיל אבו רוכן, הוא אבא נהדר ובמיוחד לילדים, בלי התמיכה שלו באמת לא הייתי מצליחה, אפילו במחשבה אחת לחשוב לפתוח מקום כזה, למוניה הבת שלי שעוזרת ועזרה לי המון, כמו מורה לילדים וכמו הורה לילדים, כולם אוהבים אותה ושואלים עליה שהיא לא נמצאת" .

"בעלי כמיל בדרגת תת אלוף, הוא היה ראש המנהל האזרחי ביו"ש, היום נמצא בלימודים".

יפה אבו רוכן הבוסיפה: "לגבי עזרה של העירייה בהקלות מס, זאת הבעיה העיקרית, רק פתחתי את העסק וכבר הגיעו התשלומים של העירייה והם הרבה , אני מבקשת שיתנו צ'אנס לפחות צ'אנס אחד לפחות לשנה שנתיים, אני השקעתי כאן הרבה כסף, חברת חשמל לא תתחשב בי, חברת הביטוח לא תתחשב בי, אז לפחות העירייה שתתחשב בי".

העירייה תמכה בנו בקבוצות ששלחה לנו, אבל בארנונה אין לנו עזרה, מקווה שיהיה בסדר.

תגובות

14. חנין וסחסר לפני 17 שנים
דליה
13. טאפש לפני 17 שנים
הוצאות להורים
12. עפיף ו סאלחה לפני 17 שנים
בהצלחה
11. كرمليه לפני 17 שנים
بالنجاح
10. רן לפני 17 שנים
ללכאלה ולעם בהצלחה
9. درزيةعسفاوية לפני 17 שנים
بالتوفيق والنجاح
8. אייל לפני 17 שנים
אתם עשר
7. رافع وسعاد حلبي לפני 17 שנים
دالية الكرمل بلد النور
6. غاده ز לפני 17 שנים
الى احلى ابتسامه ....وارق مراه يافا.....
5. פ,,,,,מעוספיה לפני 17 שנים
לכמיל ויפה
4. שרה לפני 17 שנים
בהצלחה לאנשי עוספיה
3. יוסף לפני 17 שנים
המפקד שלי מתעסק עם עסק לילדים ברכות
2. אוסמה לפני 17 שנים
ליפה תפני לשאמל עזאם
1. ורדה לפני 17 שנים
הרבה הצלחה

מומלצים