לא על הלייק לבדו כיצד ליצור פלטפורמת פרסום אפקטיבית בפייסבוק?

פייסבוק היא הרשת החברתית הפופולרית בישראל ופלטפורמת הפרסום הצומחת ביותר של השנים האחרונות. היא מאפשרת לכם להגיע ללקוחות שבאמת מעוניינים בשירות שלכם ומעניקה מגוון של אפשרויות מיקוד מתקדמות.

24.12.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לא על הלייק לבדו כיצד ליצור פלטפורמת פרסום אפקטיבית בפייסבוק?

אז איך הופכים את האפשרויות שמספקת לנו הרשת החברתית הגדולה בעולם לקמפיינים איכותיים? הכל בכתבה הבאה.

יוצרים פרופיל של הלקוח הקלאסי שלכם

בכדי לבנות פלטפורמת פרסום שמביאה לכם תוצאות של ממש, חשוב להכיר את הקהל שלכם ולאפיין אותו באופן חכם. חשוב לבצע אנליזה מדוקדקת ולהבין מהם תחומי העניין שלו, מהו המגדר שלו ומהו הגיל הממוצע שלו. העניין אינו שונה מהתחקיר הראשוני שעושה כל חברת קידום אתרים, רק שכאן אפשר לקבוע בדיוק אילו עיניים יחשפו לכל פוסט.

משתמשים בפלטפורמת הפרסום הרלוונטית לכל מוצר

בכדי ליהנות מפלטפורמת פרסום אפקטיבית של ממש, כדאי לפרסם באזורים שבהם המשתמשים שלכם נמצאים. באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק ניתן לבחור האם להציג את הפרסומות בציר הזמן הקלאסי של המחשב האישי או דווקא במכשירים הניידים. מעבר לכך, ניתן לקבוע האם המודעות שלכם יופיעו לצד שיחות המסנג'ר או דווקא בסטורי (אשר פופולרי יותר בקרב המשתמשים הצעירים) ולהגדיר שלל הגדרות מתקדמות נוספות.

בונים קהל לקוחות נאמן על ידי יצירה של תוכן איכותי

המשפט הנדוש ביותר בכל חברת קידום אתרים וניו מדיה היא שהתוכן הוא המלך. וכאשר מדובר על עידן שבו הסחות הדעת הן עניין שבשגרה ואתם נלחמים על כל חשיפה, התוכן ובמיוחד הצד הוויזואלי שבו – הוא ללא ספק מה שייקבע את ההצלחה שלכם. חשוב לדבר בשפה של הלקוחות שלכם וליצור פוסטים שלא רק יעניקו לכם לייקים אלא ייצרו עניין של ממש ומכירות לאחר מכן.

מחברים את האתר שלכם לפייסבוק ומשווקים את המוצרים שבהם הייתה הכי הרבה התעניינות

מכירים את הרגע הזה שהמוצר שזה עתה חיפשתם מופיע לכם באמצע הפיד ומגיע עם הנחה מנצחת? בשפה הרגילה זה נקרא שיווק נהדר, בשפה המקצועית זה נקרא רימרקטינג דינמי. על ידי הטמעה של הפיקסל של פייסבוק באתר שלכם, אתם יכולים לנתח בדיוק אילו מוצרים משכו את עיניהם של הלקוחות שלכם ולהציע להם אותם מחדש בתוך דקות.

מנצלים את השינויים הטכנולוגיים לטובתכם

משום שפייסבוק היא פלטפורמת פרסום שתמיד ממשיכה להתעדכן ולבצע שינויים של ממש, חייבים להישאר עם היד על הדופק. בשנה האחרונה מספקת הרשת החברתית אפשרות להוסיף מגוון של תוכנות חכמות (בוטים) אשר יספקו מענה 24/7 לכל התעניינות של הלקוחות שלכם. בזמן האחרון אנו רואים גם ניסיונות לחבר בין פלטפורמת השיווק של פייסבוק לפלטפורמת המסרים של ווטסאפ - כך שהלקוחות שלכם ירגישו בנוח כבר מהפנייה הראשונה.

רוצים לשמוע עוד על פרסום בפייסבוק ועל היתרונות של הרשת החברתית הגדולה בעולם? לפרטים נוספים בקרו באתר

http://www.linkshake.co.il/

תגובות

מומלצים