פרסום מאמרים בתשלום לצורך קידום אתר אינטרנט – איך לעשות זאת נכון?

כאשר מעוניינים לקדם אתר אינטרנט במעלה תוצאות החיפוש של גוגל (מה שכל בית עסק היה רוצה עבור האתר שלו...), אחת הפעולות החשובות ביותר היא הזנה שוטפת של תוכן, הן לאתר עצמו והן לאתרים אחרים מהם יוצא קישור אל האתר.

22.01.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פרסום מאמרים בתשלום לצורך קידום אתר אינטרנט – איך לעשות זאת נכון?

צילום Depositphotos

 

פרסום מאמרים בתשלום הוא הדרך הישירה והטובה ביותר לעשות זאת, אך לא מדובר בפעולה פשוטה או טריוויאלית כל כך. כיצד עושים זאת נכון?

 

פרסום תוכן במספר אתרים במקביל ובאופן חודשי ושוטף הוא כאמור אחת מהדרישות הבסיסיות של אלגוריתם החיפוש של גוגל, אך יש לעשות זאת בצורה מסוימת – לפרסם את הכתבות הנכונות ולהצליח להכניסן לאתרים הנכונים, אתרים כמה שיותר "טובים" ומתאימים מבחינה זו.

 

בעל אתר אשר אינו רוצה לבזבז כמה חודשים טובים (אם לא יותר) בניסיונות רכישת לינקים ובניית פרופיל קישורים (של אתרים בהם נותנים לו לפרסם כתבות), יכול וצריך לפנות לאתרים ואנשי מקצוע המתמחים בדיוק בכך.

 

פרסום מאמרים בתשלום דרך אתרים ייעודיים

 

אחת הדרכים הישירות והיעילות ביותר לפרסום כתבות באתרים שונים באופן כמעט מידי היא פנייה לאתרים המתמחים בדיוק בתחום ספציפי זה.

 

אתרים כמו "קליק לינק" הם אתרים אשר מתמחים בפרסום מאמרים בתשלום, ומחזיקים בקשרים עם מגוון אתרים שונים וותיקים הפועלים ברשת, וצברו קהל גולשים יציב וגדול יחסית. חשוב להבין כי חלק משמעותי מהתחום של פרסום מאמרים הוא להצליח לפרסם אותם באתרים "אטרקטיביים" – אתרים עם טראפיק גבוה וקהל גולשים יציב וגדול לאורך זמן.

 

סוג ואיכות האתר בו מפרסמים את המאמר משפיע כמובן בצורה משמעותית על החשיבות שמייחס האלגוריתם של גוגל לאותו פרסום. אחרת, כל בעל אתר היה יכול פשוט לפתוח כמה אתרים משלו, אתרי "דמה", ולפרסם בהם.

 

על מנת שזה באמת יעבוד ויסייע לקדם את האתר יש לפרסם את המאמרים באתרים וותיקים ומוכרים לגוגל, וזה מתאפשר כאמור בעיקר כאשר עובדים דרך אתרים המתמחים בפרסום כתבות בתשלום, או דרך מקדמי אתרים מקצועיים.

 

רכישת לינקים ופרסום מאמרים בתשלום דרך מקדמי אתרים מקצועיים

 

דרך פעולה אפשרית נוספת בכל הנוגע לפרסום תוכן בתשלום באתרים אחרים ובניית פרופיל קישורים עשיר לאתר היא לעשות זאת דרך מקדם/ת אתרים מקצועיים אשר את שירותיהם שוכרים על מנת לקדם את האתר.

 

כאן המקום לעצור ולציין כי שירותי קידום אתרים מקצועיים (הכוללים הן קידום אורגני והן קידום ממומן) הם שירותים הכרחיים ונחוצים עבור כל אתר שאנחנו מעוניינים שיתקדם בצורה עקבית, יציבה ומהירה יחסית במעלה תוצאות החיפוש של גוגל.

 

קידום מקצועי כולל שלל פעולות טכניות שונות והכרחיות לצורך קידום האתר שרק מקדמים מקצועיים ומנוסים יודעים לעשות כמו שצריך. לבעל אתר אשר בכלל מתמחה בתחום אחר (והאתר מייצג אותו או את בית העסק שלו), אין סיכוי להצליח לקדם את האתר שלו באותה יעילות ומהירות כמו במקרה של מקדמים מקצועיים.

 

בין שלל הפעולות הטכניות השונות בהן מתמחים מקדמי אתרים מקצועיים (דוגמת מחקר מתקדם של מילות מפתח, אופטימיזציה לעמודים של האתר, מחקר מתחרים וכיוצ"ב) ניתן לכלול גם את כל תחום התוכן, המהווה חלק מרכזי ומשמעותי מכל מערך קידום אתרים מקצועי.

 

במסגרת זו מקדמי אתרים עובדים מול אתרים חיצוניים רבים, ומחזיקים בקשרים המאפשרים להם לפרסם באתרים אלו, ותמורת מחירים טובים יותר מאלו שייגבו מלקוח חדש ובלתי מוכר.

 

לכן, ייתכן כי ניתן להשאיר את פרסום המאמרים בתשלום למקדם/ת האתר שלכם, אך חשוב לבדוק זאת איתם באופן מפורש, ואולי להיעזר באתרים פרסום כתבות בתשלום במידת הצורך.

 

תגובות

מומלצים