הרג במגזר הערבי זה לא סרט הוליוודי

בסרטים של מלחמת כנופיות, מאפיה וארגוני ביון ופשיעה, כולם צפו, מה שקורה בישראל בשנתיים האחרונות זה לא נתפס ומשפיע בצורה מאוד קיצונית על חיי החברה הערבית והיהודית בישראל, בתקופה האחרונה יש מלחמת ארגוני פשיעה, שנפגעו בשלב מסוים מפעילות המשטרה, לאור המעצרים ותפיסת כספים ונכסים.

30.08.2023 מאת: חסין חלבי
הרג במגזר הערבי זה לא סרט הוליוודי

תמונה להמחשה צילום משטרת ישראל

 

הרצח בצומת מגידו הוא רצח מתוכנן של אותם מבצעים, שבאים בכוונה לפגוע במסמר ראשי בארגון אבו לטיף, שנמצא בשנה האחרונה בכותרות וחלק מאנשיו נמצאים במעצר ונגד חלקם יש כתבי אישום, יתכן שאותם מתנקשים מזהים שזו הזדמנות לפגוע בארגון היריב.

 

 

לפי הנתונים, עד כה ישנם מעל 160 הרוגים ערבים מתחילת השנה, המצב הזה צריך להדליק מנורה אדומה בקרב הנהגת המדינה וכוחות המשטרה ואחרים, לאור זה שיש הרבה נפגעים חפים מפשע, שנפגעו בגלל שהיו במקום ובזמן הלא נכון בזירת ירי בכפרים ובכבישים.

 

 

לאור כל הפשיעה, עכשיו בתקופת הבחירות לרשויות המקומיות ישנה עליה במספר הנפגעים מקרב המתמודדים, וכבר נהרגו מירי מספר מתמודדים לרשויות, בנוסף לפגיעה ברכוש הציבורי ע"י שני גופים שחלקם מתנגדים למועמד עצמו וחלקם ארגוני פשיעה, שעוזרים למועמד זה ואחר, נגד הדבר הזה המדינה אמורה לפעול בכל הכוח ולהפסיק את זה.

 

 

אמש, דוברי המשטרה פרסמו על הפעילות שלהם כנגד מחוללי הפשיעה ובין הדברים היה מעצר שני החשודים בהצתת בית העסק בעיר חצור, שוטרי מחוז צפון עצרו חשוד נוסף תושב הכפר טובא זנגריה (24) החשוד בקשירת קשר לביצוע ההצתה, החשוד נעצר ברכבו בדרכו לראש פינה והובא לחקירה בתחנת משטרת ירדן.

 

 

בנוסף מעצר שני החשודים אשר נעצרו במהלך הבוקר (18, 26 טובא זנגריה) הוארך בשבעה ימים עד לתאריך 28.08.23 בבית משפט השלום בטבריה.

 

שוטרי מחוז צפון מפעילים את כל האמצעים העומדים לרשותם ופועלים בכל הכוח כדי להבטיח את שלום המתלוננים, לעצור את העבריינים ולהובילם באזיקים אל בית המשפט.

 

 

 

המלחמה בפרוטקשיין: בתום חקירה אינטנסיבית של שוטרי מחוז צפון הוגשה הצהרת תובע לפי חוק הפרוטקשיין החדש - נגד רמי אסמעיל שנתפס על חם כשניסה לגבות דמי חסות (פרוטקשין) ממנהל אתר בניה של בית חולים.

 

 

שוטרי מחוז צפון פועלים בכל הכוח על מנת ללכוד עבריינים על חם ולהביאם מאחורי סורג ובריח ולשמור על ביטחון המתלוננים.

 

 

לפני כשבועיים שוטרי מחוז צפון הוזנקו לאתר בניה סמוך לצומת גיבור לאחר שהקבלן התקשר למוקד 100 ודיווח כי הוא נדרש עכשיו לשלם פרוטקשין לתושב טובא זנגריה שהגיע למקום.

 

 

השוטרים הגיעו למקום חסמו את רכבו של החשוד בסחיטה ראמי אסמעיל, המוכר כגובה פרוטקשין באזור, הוא נעצר ונלקח לתחנת המשטרה ורכבו נתפס ( ובהמשך בכוונת הפרקליטות לבקש את חילוטו).

 

 

בתום חקירה מורכבת של שוטרי מחוז צפון הבוקר פרקליטות צפון, באמצעות עורך הדין מוסא עבאס הגישה נגד החשוד הצהרת תובע לפיה בכוונתה להגיש הגד רמי אסמעיל כתב אישום חמור בגין עבירות של  סחיטה באיומים ושיבוש מהלכי משפט ובקשה למעצר עד תום ההליכים כמו גם חילוט רכבו בהתאם לחוק הפרוטקשין החדש.

 

 

מעצרו של החשוד הוארך שוב בבית משפט השלום בטבריה עד לתאריך 27/8/23 משטרת ישראל מרחב כנרת שבה מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור קורבנות נוספים.

 

 

כל היודע דבר על מקרים נוספים, או שהוא נדרש לשלם דמי שמירה, או משלם דמי שמירה לחשוד רמי אסמעיל מתבקש להתקשר למוקד 100 או להגיש תלונה בכל תחנות המשטרה  ברחבי הארץ.

 

 

משטרת ישראל פונה אל ציבור האזרחים, שלא להיכנע לנסיונות גביית פרוטקשיין, יש להודיע על כל חשד למוקד 100, שידאג להזניק כוחות למקום. עברייני פרוטקשן מבצעים פעמים רבות סיור מקדים באתר אותו הם מבקשים לסחוט, או לשם הכרות עם סידורי האבטחה או לשם תכנון היעד להצתה, או חבלה. גם במקרה של פניה מאיימת או אף הצעה של שרותי שמירה יש לפנות מיד למוקד 100.כניעה לסוחטים לא מבטיחה דבר ורק תביא להעמקת הסחיטה והמשכה.

 

 

שוטרי משטרת ישראל יפעלו בכל כוחותיהם על מנת ללכוד את החשודים גם אם טרם ביצעו את זממם. היה וכבר נפגעתם, הודיעו למשטרה, כניעה לסוחטים לא מבטיחה דבר ורק תביא להעמקת הסחיטה והימשכה.

 

 

משטרת ישראל פתחה בחקירת ארוע ירי בעיר נצרת. כתוצאה מהירי נפצעו 3 גברים באורח קל (על פי גורמי הרפואה) ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים האיטלקי שבעיר.

 

 

השוטרים הוזנקו למקום האירוע, החלו בסריקות לאיתור החשודים בירי ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. הרקע לאירוע בבדיקה.

 

 

משטרת ישראל פתחה בחקירת ארוע ירי לעבר רכב בכביש 66 סמוך לצומת מגידו. כתוצאה מהירי נפצע באורח אנוש תושב נחף, בשנות ה-30 לחייו ובהמשך נקבע מותו בבית החולים.

 

 

השוטרים הוזנקו למקום האירוע, החלו בסריקות לאיתור החשודים בירי ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. הרקע לארוע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים.
 

 

לפנות בוקר בוצע ירי לעבר ביתו של ראש עיריית טמרה אין נפגעים אך נגרם נזק. שוטרי מחוז צפון הוזנקו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירה במסגרתה עצרו שלושה חשודים (34,19 ו-18) . על רקע מעצרם בהמשך בוצע ירי לעבר בנין העיריה אין נפגעים אך נגרם נזק לבנין. הבוקר שלושת החשודים יובאו לבית  המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

 

תגובות

מומלצים