לוחמי צה"ל שפונו מדרום סוריה לטיפול בזיו
למרכז הרפואי זיו, בצפת פונו במסוק ארבעה לוחמי צה״ל, שנפצעו במהלך פעילות מבצעית בדרום סוריה, הלוחמים התקבלו בחדר הלם וטופלו במחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי זיו. במסגרת הטיפול עברו בדיקות והדמיות מקיפות, ולאחר השגחה רפואית שוחררו כולם כשהם במצב יציב.

















