מאוחדת דאלית אל כרמל המובילה באזור

קופת חולים מאוחדת סניף דליה ממשיכה במתן שירותים למבוטחים בצורה הטובה ביותר, עם הרופאים המובילים, כולל מומחים ברפואת נשים, אורתופדיה ומשפחה, ובעיקר היחידה להתפתחות הילד שפתחו לאחרונה ושירות של רופא תורן בימי שבת. באסם חלבי מנהל הקופה בשיחה על החידושים בקופה.

14.02.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מאוחדת דאלית אל כרמל המובילה באזור

 

 

באסם חלבי מנהל קופת חולים מאוחדת דאלית אל כרמל, הצליח להפוך את הסניף של מאוחדת לסניף חזק שנותן שירותים רפואיים מתקדמים ל3300 המבוטחים של הקופה.

 

 

באסם: "פתחנו שירותים נוספים וחיוניים למבוטחים,  שהיום השירות הטוב ביותר נמצא אצלנו בקופה. פתחנו יחידה להתפתחות הילד ליד אופטיקה חביב במרכז הכפר, יש שירות של ריפוי בעיסוק , נוירולוגיה ופסיכולוג לילדים, אנחנו מאמינים שילדים עם בעיות בדיבור צריך לתת להם מענה ותשובה".

 

 

"פתחנו שירות של רופא משפחה תורן בימי שבת משעות הבוקר ועד הצהריים".

 


באסם: "בקופה התחלנו מ 250 חברים, היום בקופה 3300 מבוטחים, בשל השירות האישי ועבודת הצוות והרופאים המומחים, והרפואה המקצועית שהיא יתרון גדול".

 

 


באסם: "בנוסף חדש אצלנו, רופא ריאות, ראומטולוגיה וד"ר פארס אלקיש מומחה ברך שעושה הרבה ניתוחים למבוטחים".

 

 

באסם: "אנחנו הקופה המובילה מבחינת שירות מקצועי ויחס אישי, ההצלחה של המרפאה בגלל הצוות של הקופה. אני מאמין שזכותו של כל אדם לבדוק איפה נותנים שירות הכי טוב ולהיות שם, במאוחדת היחס אישי וחם והליווי של כל הצוות של מאוחדת למבוטחים עושה הרבה טוב, אני מאחל שנה של בריאות ואושר לכולם".

 

 

מאוחדת דאלית אל כרמל, כביש ראשי ואדי אלפש, צוות הקופה עומד לרשותכם בכל עת, 049529400

 

 

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

מאוחדת דאלית אל כרמל 2023

תגובות

1. חבר קופת חולים מאוחדת לפני 1 שנה
לבאסם היקר

מומלצים