אופנה אביזרי לחימה

המרכז האקדמי ויצ"ו חיפה החוג לאופנה במבצע ענק של תפירת פאוצ'ים, חגורות ואביזרי לחימה לחיילי צה"ל, למישלוחים מצורפים מכתבים וציורים של ילדי הריאליגן בחיפה, חגורות ואביזרי לחימה לחיילי צה"ל.

17.10.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אופנה אביזרי לחימה

הסטודנטיות עובדות, צילום יח"צ

 

עשרות סטודנטיות של החוג לאופנה של המרכז האקדמי ויצ"ו חיפה (בקרוב חלק מבית הספר לעיצוב של אוניברסיטת חיפה), עושות ימים כלילות בתפירת פאוצ'ים, חגורות ואביזרי לחימה לחיילי צה"ל. את מבצע התפירה מנהלים רחל גץ סלומון מנהלת המחלקה ורן שבני - מרצה בכיר במרכז. המרכז האקדמי קיבל תרומה לרכישת החומרים ובמרכז כבר עובדים במלוא המרץ על תפירה של המוצרים הנידרשים. כל הפעילות בתיאום עם הצבא ועל-פי דרישת היחידות. 
 

 

עשרות סטודנטיות של המרכז האקדמי ויצ"ו חיפה התחילו כבר אתמול בתפירת פאוצ'ים למחסניות, לרפואה ופאוצי'ם לגב. הבקשה הייתה עבור יחידות 669, מגלן ואגוז, אך אם יווצר צורך הפאוצ'ים ימסרו גם ליחדות נוספות. 
 

 

התרוצה עבור החומרים לייצור ועבור שינועם לחיפה ניתנה ע"י 2 תורמים, משה מור יוסף מישראל ודניס קלשצ'ין מארה"ב. שני ספקים תרמו ציוד: שגיא קנולר ויעקב אליהם הצטרפה המעצבת שרון שרביט שאספה את כל הסחורה ושינעה אותה בריכבה הפרטי מהמרכז לצפון. קיבלנו גם סיוע מדהים מהמעצבים: טל שטרן וקובי אלמקייס מהמותג: DARE. חשוב לציין כי ילדי חיפה הלומדים ברשת ריאליגן בחיפה צירפו ציורים ומכתבים רבים לחיילים.
 

 

רחל גץ סלומון שראש המחלקה: "תוך זמן קצר התגייסו יותר מ-30 סטודנטיות שעובדות במשך שעות על תפירת הפאוצ'ים, אנחנו רואים כאן את החברה הישראלית במיטבה ואני גאה מאוד בכל מי שנירתם למבצע חשוב זה". 

 

פורטל הכרמל

הסטודנטיות עובדות, צילום יח"צ

תגובות

מומלצים