תלמידי אורט רונסון עוספיה בתעשייה האווירית

הקניית כלים ופיתוח יכולות טכנולוגיות לתלמידות ותלמידים דרוזים, התלמידים שמעו הרצאה ממרואן מנהל בחטיבת תעופה בתעשייה האווירית, נכנסו למטוס שנמצא בתהליך הסבה ולמדו על תחום המטוסים מהמדריך ווסים, ועל המל"טים השונים שמעו מאיהאב.

23.05.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תלמידי אורט רונסון עוספיה בתעשייה האווירית

צילום דוברות התעשייה האווירית

 

התעשייה האווירית אירחה תלמידות ותלמידים מכיתה ט' מדעית, בביה"ס אורט רונסון בעוספיההתלמידים שביקרו בחברה נחשפו לתכנים מגוונים בדגש על עולמות התעופה וכלי הטייס הבלתי מאוישים ושמעו הרצאה מרתקת של מרואן, שסיפר על התעשייה האווירית ועל הקריירה המקצועית שלו, החל מלימודיו בתיכון ועד עיסוקו היום כמנהל בחטיבת תעופה בתעשייה האווירית.

 

 

בהמשך הביקור, התלמידים נכנסו למטוס שנמצא בתהליך הסבה ולמדו על תחום המטוסים בתעשייה האווירית בהדרכת ווסים, כמו גם בהאנגר מל''ט, שם שמעו מאיהב על המל''טים השונים, כיצד בנוי מל"ט ועל המשימות הפוטנציאליות שלו.

 

הביקור התקיים בשיתוף אגף חינוך דרוזי וצ'רקסי במשרד החינוך, במסגרת התכנית "חינוך לקריירה"  שמתמקדת בצעירות וצעירים בחברה הדרוזית, כחלק ממגוון שותפויות ויוזמות לקידום החינוך הטכנולוגי בקרב תלמידי ישראל, שמקדמת מחלקת האחריות החברתית בתעשייה האווירית.
 

 

קידום פעילויות חברתיות בפריפריה כולל קידום חינוך טכנולוגי- מדעי, הם חלק מהחלטה של דירקטוריון החברה ושל ועדת ממשל תאגידי וקידום אוכלוסיות מגוונות בראשות עו"ד מהא מנצור עלי, להרחיב את פעילות התעשייה האווירית בצפון ובדרום הארץ.

 


שי גל, סמנכ"ל קשרי קהילה, תקשורת וממשל בתעשייה האווירית: ״כחברה שבתוך עמה היא יושבת, לתעשייה האווירית משימה לאומית ליצור את דור העתיד של המנהלות והמנהלים, העובדות והעובדים, והמשימה הזאת נכונה לא רק למרכז הארץ. כפועל יוצא מכך- תחום קשרי הקהילה והאחריות החברתית בהובלתה של נטע רדי ובהובלתי עולה כיתה, ואנו פועלים להעניק לחברה הישראלית גם דרך הקניית כלים ופיתוח יכולות טכנולוגיות לתלמידות ותלמידים באמצעות מגוון תכניות העשרה שמהותן להפוך כל אבן להגשמת המטרה, כי לא תהיינה אוכלוסיות בייצוג חסר בעולם הביטחוני והטכנולוגי".
 

 

נטע רדי, מנהלת תחום אחריות חברתית בתעשייה האווירית: " הביקור נועד לחשוף את התלמידות והתלמידים לעולמות ההנדסה ולהגביר את המוטיבציה לבחור במגמה טכנולוגית-מדעית כחלק מתהליך פיתוח קריירה והינו חלק ממהלך ארוך-טווח בשותפות עם משרד החינוך. אנו פועלים לחשיפת עולם הטכנולוגיה והביטחון ולקידום חינוך מדעי בגילי גן ועד יב', בחברה הדרוזית, במגזר החרדי ובקרב ילדות ונערות, קבוצות אוכלוסייה אשר להן יש ייצוג חסר בתחומים אלה, תוך מטרה שהחשיפה בגילים צעירים ובגיל ההתבגרות תגדיל את הסיכויים של הנחשפים, לבחירה בתחומים טכנולוגיים בהמשך דרכם. תכנית הפעילות בחברה הדרוזית צפויה להימשך בפעילויות נוספות עם תלמידי בתי הספר."

 

פורטל הכרמל

צילום דוברות התעשייה האווירית

תגובות

מומלצים