איך מתמודדים עם פטרת ציפורניים?

פטרת ציפורניים היא זיהום פטרייתי שעלול להשפיע על הציפורניים והציפורניים. זיהום זה יכול להתרחש גם באזורים אחרים בגוף, כגון כפות הרגליים, כפות הידיים והאצבעות.

01.06.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך מתמודדים עם פטרת ציפורניים?

freepik

 

פטרת ציפורניים נגרמת לרוב על ידי סוג של פטרייה שחיה על תאי עור מתים. פטריה זו גורמת לשינוי צבע ועיבוי של הציפורניים. זה יכול גם לגרום לאובדן ציפורניים ולכאבים עקב דלקת או טראומה. זה לא נדיר שאנשים מפתחים את המצב הזה לאחר שנחשפו למים לפרקי זמן ארוכים או שוהים בסביבה לחה לפרקי זמן ממושכים.

 

מה זה פטרת ציפורניים?

 

פטרת ציפורניים היא זיהום פטרייתי הפוגע בציפורניים. זה יכול לגרום לשינוי צבע ועיבוי של הציפורן. פטרת ציפורניים היא זיהום הפוגע בציפורניים וגורם לשינוי צבע או עיבוי של הציפורן. זה יכול גם לגרום לכאב, נפיחות ואדמומיות באזור סביב הציפורן. פטרת ציפורניים נחשבת זמן רב למצב הנגרם על ידי היגיינה לקויה או גורמים חיצוניים אחרים כגון איכות אוויר ירודה. עם זאת, מחקרים אחרונים הראו כי גנטיקה עשויה לשחק תפקיד גם במצב זה. פטרת ציפורניים אינה מדבקת והיא אינה יכולה לעבור מאדם אחד לאדם אחר.

 

פטרת ציפורניים- נוצר זיהום

 

פטרת ציפורניים היא זיהום פטרייתי של הציפורניים והציפורניים. זה יכול להיגרם ממגע עם אדמה או מים מזוהמים, או על ידי נעילת נעליים שאינן מחוטאות כראוי. הזיהום עלול לגרום לכאב ולקשיי הליכה. זה יכול גם להוביל לסיבוכים חמורים יותר כמו כיבים בעור, צלוליטיס ואוסטאומיאליטיס. פטרת ציפורניים היא פטרת ציפורניים שכיחה הפוגעת ב-1 מכל 3 אנשים ברחבי העולם. פטרת ציפורניים היא זיהום פטרייתי של הציפורניים. זה נפוץ יותר בקרב אנשים עם סוכרת, אלו שהסירו להם ציפורניים ואנשים המטופלים בכימותרפיה. פטרת ציפורניים שכיחה בקרב חולי סוכרת וכימותרפיה. זיהומים פטרייתיים אינם מדבקים ולכן הם לא יכולים לעבור לאנשים אחרים.

 

פטרת ציפורניים היא זיהום שעלול להשפיע על הציפורניים והרגליים. זה נגרם על ידי סוג של פטרייה הנקראת דרמטופיטים שנמצאים על העור והשיער. פטרת ציפורניים היא זיהום פטרייתי הפוגע בציפורניים ובציפורניים. זה נגרם על ידי סוג של פטרייה הנקראת דרמטופיטים שנמצאים על העור והשיער. המחלה יכולה להתפשט באמצעות מגע עם מים או אדמה מזוהמים, או על ידי שיתוף כלים או חפצים עם מישהו שיש לו. תסמיני פטרת הציפורניים כוללים ציפורניים מעובות, דהויות, שבירות, יובש בעור סביב הציפורניים, מיטות ציפורניים מצהיבות, הפרדת ציפורניים ממיטת הציפורן, כאבים בהזזת אצבעות או בהונות, אדמומיות בציפורניים עקב פטרת ציפורניים היא זיהום פטרייתי הפוגע לעיתים קרובות בציפורניים וגורם לשינוי צבע, סדקים וקשקשים של הציפורן. המחלה יכולה להיגרם ממגוון גורמים כולל חוסר איזון ברמות ה-pH בגוף, נוהלי היגיינה לקויים ונעילת נעליים צמודות מדי. פטרת ציפורניים היא לא מצב שכיח אבל זה יכול להופיע אצל אנשים עם מערכת חיסון מוחלשת.

 

למידע נוסף על פטרת ציפורניים ביקרו באתר שלנו בכתובת:

https://www.fungus.co.il

 

תגובות

מומלצים