חברה מומלצת להתקנת מערכות סולאריות

מערכות סולאריות הולכות ונעשות אופציה פופולרית כחלופה לאספקת החשמל המסורתית בקרב פרטיים, חברות ותאגידים. תהליך המעבר למערכות סולאריות מונע מאידיאל לחיסכון בפחמן דו חמצני לצד ניצול היתרון הכלכלי של שימוש בקרינת השמש ליצירת אנרגיה.

15.06.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חברה מומלצת להתקנת מערכות סולאריות

 

מהם היתרונות השונים בניצול אנרגיה סולארית ואיך לבחור חברת התקנה מומלצת? אספנו עבורכם וניסחנו את כל המידע הרלוונטי. פוסט אנרגטי.

 

התקנת מערכות סולאריות - היתרונות

 

אנרגיה ירוקה

 

בעולם מתועש רווי פחמן דו חמצני בו היכחדות של זנים כתוצאה מהתחממות גלובלית הינו עניין שבשגרה, אין פלא כי רבים רואים ערך במעבר לשימוש באנרגיה סולארית כמענה לצורך ההולך וגובר בעצירת המגמה ההרסנית של זיהום האוויר. 

 

חיסכון בחשמל

 

בנוסף, ייצור החשמל באופן המסורתי יקר הרבה יותר מהפקת אנרגיה חינמית תוצרת השמש. אנשים רבים עושים חשבון ששווה להם להשקיע באופן חד פעמי עבור חיסכון ארוך טווח בחשמל. 

 

השקעה לטווח ארוך

 

יש גם סיבה נוספת בשלה בוחרים רבים במערכות סולאריות והיא תשואה גבוהה וקבועה כתוצאה מהשקעה במערכות סולאריות מתקדמות. אפיק זה אמנם דורש השקעה אולם בחישוב פשוט - הרווח שווה.

 

עד 100% מימון בנקאי

 

יש לציין כי מכיוון שהשקעה במערכות סולאריות נחשבת לבטוחה ביותר, מציעים הבנקים מימון בנקאי באחוזים גבוהים כששיעור המימון עומד על 100%.

 

אי תלות בחברת החשמל

 

משתמשי מערכות סולאריות נהנים בנוסף לכל מה שתואר לעיל גם מעצמאות אנרגטית ואינם תלויים ברשת החשמל הכללית.

 

כך תבחרו חברה מומלצת להתקנת מערכות סולאריות

 

בהשוואה בין חברות שונות בתחום ההתקנות הסולאריות יש לבדוק את מידת הידע וההסמכה של החברה. חשוב לוודא שהחברה מתמחה בהתקנת מתקנים מסוגים שונים לרבות מתקנים שאינם פועלים במנותק לחלוטין מחברת החשמל. בנוסף יש לבדוק שאופן ההתקנה נעשה על פי תקנות הגופים הממשלתיים וחברת החשמל.

 

אבילו - אנרגיה סולארית

 

אבילו הינה חלוצה בתחום האנרגיה הירוקה בישראל, מלווה אנשים פרטיים ותאגידים בתהליך התקנת גג סולארי על כל שלביו: החל מייעוץ לגבי התאמת המוצר הנכון לצרכי ומסגרת התקציב של הלקוח וכלה בהתקנת מערכת סולארית אמינה ורווחית.

 

אבילו מתמחה בהתקנה של מערכות סולאריות על מבחר סוגי מבנים בדגש על שירות, מקצועיות והתאמה מושלמת.

 

החברה משתמשת ברכיבי המערכות האיכותיים ביותר ומציידת את הלקוח באפליקציה לנייד המאפשרת מעקב אונליין על כמות צריכת האנרגיה. צוותי ההתקנה שלהם פרוסים בכל הארץ ומעניקים שירות מהיר, יעל ומקצועי עם 25 שנות אחריות על המוצר.

 

תגובות

מומלצים