חומרי איטום לגגות וקירות

חומרי איטום לגגות וקירות כמה זה עולה ובאיזה חומר כדאי להשתמש?, מצפון הארץ ועד לדרום הארץ, כמעט כל בית בכל אזור מגורים כלשהו חשוף לסכנות של שיטפונות, נזילות והצפות.

27.08.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חומרי איטום לגגות וקירות

 

מוצרי איטום שונים, המכילים חומרי איטום מסוימים, יכולים לסייע לכם בשמירה על איטום הקירות והגגות. חומר איטום יכול להגיע במספר צורות שונות. מהם חומרי איטום שכדאי להשתמש בהם, וכמה כל זה עולה? תשובות בכתבה הבאה.

 

 

איטום הבית

 

 

לא משנה היכן אתם גרים, יש חשיבות רבה באיטום הבית. חומרי איטום לקירות, חומרי איטום לגגות או חומרי איטום לרצפות, יכולים לבצע בשבילכם את עבודת האיטום בצורה הטובה ביותר. בתים ודירות חשופים לנזקים כתוצאה מסערות ושיטפונות בחורף. כל בית וכל דירה חשופים לזנק מים כתוצאה מנזילה שמקורה בתשתיות השונות.

 

 

על מנת להקדים תרופה למכה, מומלץ לרכוש חומרי איטום איכותיים המכילים חומר איטום חזק ומהימן. נזקי המים לא פוסחים על חלקים מסוימים בדירה. איטום הבית באמצעות חומרי איטום לקירות, חומרי איטום לגגות או חומרי איטום לרצפות, יכול לשמור על הגגות, הקירות והרצפות של הבית מנזק זה.

 

באיזה חומר להשתמש?

 

 

ישנם מוצרי איטום רבים, המבוססים על חומרי איטום שונים. חומרי איטום לגגות יכולים להגיע במספר צורות. אחד מהמוצרים הנפוצים ביותר הוא יריעה ביטומנית. יריעות אלו הן יריעות בעובי של מספר מילימטרים בודדים, המספקות הגנה לגגות. חומר איטום נוסף הוא זפת, שנחשב לזול יותר אך מצריך תחזוקה רבה יותר.

 

 

ניתן לאטום גג גם באמצעות משחה אקרילית או פוליאוריטנית, שמהוות חומרי איטום לגגות קטנים יותר, או בעלי פריטים כמו דודי שמש על הגג. בקרב חומרי איטום לקירות חיצוניים, חומר האיטום הנפוץ ביותר הוא סילר לאבן, אותו מתיזים מחוץ לדירה באמצעות סנפלינג, מה שהופך שימוש בחומר איטום זה ליקר.

 

כמה זה עולה?

 

 

המחירים של מוצרי איטום שונים משתנים, בהתאם לבעל המקצוע והניסיון שלו, התשלום שהוא משלם לעובדיו, איכות החומרים שלו ושיטות העבודה. למשל, איטום גגות יכול לנוע ממחירים של 30 שקלים למטר רבוע, עד ל-200 שקלים למטר רבוע.

 

 

איטום קירות נחשב לתחום יקר יותר, כאשר איטום באמצעות חומרי איטום לקירות חיצוניים יכול לנוע במחיר של 1,000 שקלים עד 2,000 שקלים לקיר. איטום רצפות באמצעות חומרי איטום לרצפות עולה בין 70 שקלים ל-100 שקלים למטר רבוע.

 

בעל מקצוע או עשה זאת בעצמך?

 

 

בעלי דירות מנסים לחסוך עלויות ולבצע עבודות שונות בבית באמצעות רכישת חומרים ייעודיים. ניתן כמובן לרכוש חומרי איטום או מוצרי איטום שונים, אך עובדת האיטום נחשב למורכבת, כך שמומלץ לכל הפחות להיוועץ באיש מקצוע.

 

 

ההתכוננו מראש

 

 

מתכננים לבצע איטום לבית? רצוי שלא להיזכר בחורף, אלא לבצע את האיטום בתקופת האביב או הקיץ. אתם לא רוצים להגיע לחורף גשום ורטוב, או לחוות נזילה כאשר הגג או הקיר שלכם לא אטומים באמצעות חומרי איטום או מוצרי איטום מתאימים.

 

 

תגובות

מומלצים