כיצד לחסוך בהזמנת דוכני מזון לאירועים?

כל מי שמתאם אירוע מעוניין שיהיה מוצלח אך עם זאת שלא יהי יקר מדי. כדי לאזן בין הרצונות האלו כל אדם בוחן כמה וכמה אפשרויות, כדי שבסופו של דבר ימצא את שביל הזהב האולטימטיבי.

17.02.2023 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כיצד לחסוך בהזמנת דוכני מזון לאירועים?

freepik

 

אסטרטגיות חסכוניות באירועים

 

 

 

בשלב הראשון כדאי להתייעץ עם המומחים של נויה דוכני מזון לאירועים. לאור הניסיון רב השנים שלהם הם יכולים להמליץ על הרכבת תפריט מנצח שבנוי מחומרי גלם איכותיים אך לא יקרים. אם מדובר באירוע בשרי, דוכן של סטיקים ונתח קצבים הוא מאד יקר, כיוון שהבשר הזה נמכר במחירים גבוהים. לכן אפשר להציע לקהל אופציות אחרות שהוא מאד אוהב וגם הן בטיב מעולה אך הן זולות יותר.

 

 

 

אפשר לראות באירועים רבים דוכני שווארמה כיוון שהאורחים אוהבים זאת מאד, הם נהנים לאכול נתחים של פרגיות עם שומן כבש והעלות של מכלול זה היא זולה יותר. בדוכן זה המשתתפים יוסיפו לצלחת שלהם גם תוספות בתוך פיתה או בתוך לאפה כמו צ'יפס חם, סלט ירקות, חומוס הקיים בכמה ווריאציות, עם טחינה, עם גרגרים, עם פטריות חמות וכו'. כמו כן טחינה, חצילים מטוגנים, חמוצים ועוד.

 

 

 

דוכן ישראלי בכל אירוע

 

 

 

פלאפל הוא המאכל הכי ישראלי והישראלים נהנים לפגוש אותו בכל מקום. כיוון שמדובר במאכל שהוא לא יקר, אפשר לאכול באירועים רבים פלאפלים חמים שזה עתה טוגנו בשמן חם. ניתן לאכול אותם כך בזה אחר זה, או לחלופין להניח אותם בתוך פיתה. הטעם המופלא של הפלאפל נובע מהתוספות הרבות שמצרפים לכך, איש איש על פי טעמו. יש קעריות עם טחינה מעולה, כמה סוגים של סלטי ירקות טריים, סלט חריף, חמוצים יוצאי דופן ועוד. מיזוג הטעמים הוא נפלא ולכן דוכני פלאפל הוא אחד הדוכנים הראשונים שכל אורח יגיע אליו.

 

 

 

הטאבון עם ניחוחות נהדרים

 

 

 

כל מי שמגיע לאירוע מריח מרחוק את הניחוחות של המאפים שממתינים עבורו בטאבון. השפים של נויה דוכני מזון מציעים לקהל הרחב דוכני מזון נכונים לאירועים שיש בהם פוקצ'ות בשלל טעמים. בשלב ראשון מכינים בצק מיוחד ולאחר שהוא תופח מניחים על כל אחד מיחידות הבצק תוספות מיוחדות. במקצת מהם יש ירקות כמו חציל, בטטה, קישוא, בצל וירקות אחרים. על מקצתם יש שמן זית מעולה, מלח גס, עשבי תיבול ועוד. המגוון הוא גדול מאד והאורחים נהנים לאכול מהמאכל החם והטעים. עבור המארחים מדובר בדוכן שהוא יחסית אינו יקר ולכן הוא נכלל בקטגוריה של תכנון אירוע חסכוני.

 

 

 

מקסיקו סיטי כאן בישראל

 

 

 

מי שמתגעגע לטיוליו ברחבי העולם, ישמח לפגוש באחד הדוכנים טורטיות שהמלצר מחמם על המחבת בדוכן הבין לאומי. בתוך הטורטיה אפשר להניח מנה מבושלת של בקר או של עוף עם תוספות שונות. כמו כן אבוקדו או גוואקמולי חריף על פי טעמו האישי של כל סועד.

 

 

 

השפים של נויה פוד דוכני מזון לאירועים הם מיומנים בהכנת מאכלים מכל העולם. זו הסיבה שהאורחים נהנים מהזיכרונות שהמאכלים השונים מעלים להם ומההיצע הנרחב. אם גם אתם חושבים על הצבת דוכני מזון משובחים בכניסה לאירוע שלכם, אנחנו נשמח לבצע אתכם סיעור מוחות כדי להגיע לנוסחה המנצחת שמתאימה לאורחים שלכם על פי גילם וההרכב המשפחתי או העסקי של האוכלוסייה.

 

 

תגובות

מומלצים