כיצד נשמור על חיי המצבר שלנו לאורך זמן?

המצבר הוא לב ליבה של הרכב ויש לתחזק אותו על מנת לשמור עליו תקין. המצבר של הרכב היא לא כמו סוללת AA טיפוסית שאתה יכול פשוט להחליף ואז להשתמש שוב.

31.07.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כיצד נשמור על חיי המצבר שלנו לאורך זמן?

 

יש לו תכונות כימיות שונות וצריך לשמור עליו כדי שיחזיק לנו כמה שיותר זמן. במאמר זה נדבר על איך שומרים על המצבר ברכב שלנו במטרה שיחזיק לנו כמה שיותר מעמד

 

איך עובד המצבר ברכב

 

אם אתה רוצה לשמור על המצבר לרכב שלך במצב טוב, חשוב לדעת איך זה עובד בערך.. מצבר הוא אחד המרכיבים העיקריים שיש לתחזק ולהחליף כשהם מגיעים לתוחלת החיים שלהם. אבל איך נדע מתי הגיע הזמן להחליף את המצבר שלנו? המנוע והאלטרנטור מווסתים את המתח במכונית.

 

 

האלטרנטור אחראי על הפקת מתח גבוה (14 וולט) בעוד המנוע מייצר מתח נמוך (12 וולט). האלטרנטור אחראי גם על שמירת טעינה על המצבר. אם המצבר התרוקן מאנרגיה בגלל שימוש יתר. אם זה יקרה, המכונית שלך תפסיק לעבוד ותצטרך להיעזר במכונאי או למצוא דרך לטעון את המצבר באופן ידני על ידי כבלים למשל לפני שתוכל להמשיך בנסיעה.

 

 

ישנן דרכים רבות בהן תוכל לשמור על חיי המצבר של הרכב שלך לאורך זמן. כדאי להימנע מנסיעה בטעינה נמוכה, כי זה יקטין את הטווח וגם יקצר את חיי הסוללה. עדיף גם לתת לרכב שלך לשבת במקום חם או קר לפרקי זמן ארוכים, מכיוון שהדבר ישפיע על הביצועים שלו. אם אתה רוצה לדעת יותר על איך אתה יכול לשמור על המצברים של הרכב שלך, פנה לטכנאי מקצועי שיאבחן לך את המצבר וכמה עוד נשאר בו

 

המצבר הוא אחד החלקים החשובים ביותר ברכב

 

 

ולכן חשוב לשמור עליו לאורך זמן כדי להבטיח שהוא יחזיק כמה שיותר זמן.

תוכל לשמור על חיי המצבר של המכונית שלך על ידי ביצוע העצות הבאות:

  • סע במהירויות מתונות
  • הפעל AC או חימום בעדינות
  • הימנעו מנסיעות קצרות, במיוחד במזג אוויר חם (נשמע מוזר אבל יש בזה הגיון)
  • ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על חיי המצבר של רכב כמו איכות המצבר, הטמפרטורה והרגלי הנהיגה

 

 

מה עליי לעשות כאשר המצבר שלי במכונית מת?

 

המצבר הוא אחד החלקים החשובים ביותר ברכב וחיוני לשמור עליו לאורך זמן כדי להבטיח שהוא יחזיק כמה שיותר זמן. אורך החיים הממוצע של מצבר לרכב הוא 4 שנים, אך ישנן דרכים רבות להאריך את תוחלת החיים הזו אם מטפלים במצבר.

 

חברת מצברים בזול

 

ישנן דרכים רבות בהן תוכל לשמור על חיי הסוללה שלך לאורך זמן. דרך אחת היא להשתמש בחברת מצברים בזול שמוכרת מצברים באיכות גבוהה במחירים נוחים. דוגמא לחברה כזו היא חברת matzber4all שמוכרת מצברים בזול עד הבית באזור חיפה והכרמל.

 

תגובות

מומלצים