כל מה שרציתם לדעת על כלבי פומרניין

פומרניין הוא גזע קטן וקומפקטי, גזע צעצוע של כלבים שגודלו כדי להיות בן לוויה פעיל ותוסס. יש להם שכבה עבה של פרווה ארוכה וכפולה שמגיעה במגוון צבעים ודוגמאות.

29.05.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כל מה שרציתם לדעת על כלבי פומרניין

 

גזעי הפומרניין מאוד אינטליגנטיים וחכמים, אפשר לחנך אותם בקלות בחודשים הראשונים שהם נולדים. אם לא מחנכים אותם על ההתחלה הם יכולים לעשות לכם טרור בבית. הפרווה שלהם זקוקה לטיפוח יום יומי, לסרק אותם לפחות פעם ביום וכמובן לקלח אותם פעם בשבוע שהפרווה שלהם תיהיה נעימה ובריאה. כלבי הפומרניין מאוד אנרגטיים וחייכנים, זקוקים להוציא אנרגיות לפחות פעם ביום אם לא פעמיים. 

 

ההיסטורייה של כלבי הפומרניין 

 

כלבי פומרניאן הם סוג צעצוע של כלבים שנמצאים במשפחת שפיץ. הם קטנים ובעלי פרווה רכה. כלב הפומרניאן גדל במקור בפומרניה, כיום חלק מגרמניה ופולין. הם גידלו להיות בן לוויה של נשים אצילות שיצאו לצוד עם בעליהן. שמו של הגזע מגיע מהאזור בו הם גודלו לראשונה, שכיום הוא חלק מפולין וגרמניה. אבותיו של הפומרניאן היו גדולים יותר מהזן של היום והיו להם שיער ארוך יותר שכיסה את עיניהם, מה שהקשה עליהם לראות חיות טרף בזמן ציד. הגודל הקטן יותר פותח כך שהכלבים יוכלו לעמוד בקצב של נשים רכובות על סוסים או ברגל בזמן שהם צדו ציפורי ציד במברשת עבה או בסבך.

 

פומרניאן הם גזע כלבים פופולרי מאוד. הם קטנטנים, אבל רכים ומקסימים. הם גם זן מאוד אינטליגנטי של כלבים שיכול ללמוד טריקים במהירות. כלבי פומרניאן גידלו ככלבי ציד במאה ה-19 על ידי המלכה ויקטוריה, שהייתה אז מלכת בריטניה הגדולה. זו הסיבה שהם נקראים גם "ויקטוריה שפיץ".

 

יתרונות של כלבי הפומרניין 

 

כלבי פומרניאן הם בחירה מושלמת עבור אנשים שגרים בדירות. הם אינם דורשים הרבה מקום, והם יכולים להסתדר עם חיות מחמד אחרות. כלבי פומרניאן הם בחירה מושלמת עבור אנשים שגרים בדירות. הם אינם דורשים הרבה מקום, והם יכולים להסתדר עם חיות מחמד אחרות. כלבי פומרניאן הם גזע צעצוע של כלבים שמקורו בפרוסיה המזרחית. הם גידלו להיות קטנים, כפי שגודלו על ידי האצולה במאה ה-19. כלבי פומרניאן הם חיות מחמד אינטליגנטיות ונאמנות מאוד, אך הם גם דורשים הרבה תשומת לב וטיפול. הם שימשו כאמני קרקס ואפילו כלבי שמירה. למידע נוסף היכנסו לאתר של פומרניין ישראל

https://pomeranian-israel.co.il/

 

תגובות

מומלצים