פרגולה חשמלית בצפון

לחזור בסיומו של יום עבודה מתיש ולשבת במפרסת כאשר בחוץ אוויר נעים, זוהי הצלה של ממש לכל אחד. אנשים שגרים בדירה בלי מרפסת או גינה צריכים לצאת מהבית יחד עם כל מה שכרוך בזה, בשביל לשאוף אוויר צח.

03.10.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פרגולה חשמלית בצפון

UNSPLASH

 

פרגולה חשמלית בצפון פרגולה נאספת למרפסת ולגינה

 

 

ולכן, המרפסת היא ללא ספק שדרוג של ממש באיכות החיים – מקום שמאפשר להתאוורר מבלי שצריך לצאת מן הבית. אולם, המרפסת היא מקום פתוח, ומטבע הדברים ישנם לא מעט זמנים במהלך השנה שלא באמת אפשר להנות ממנה. 

 

 

בחודשי החורף כאשר גשם יורד בחוץ, וכן בחודשי הקיץ כאשר השמש יוקדת לא באמת אפשר לשבת במפרסת ולהנות, והיא למעשה הופכת להיות חדר חסר שימוש. אולם, כדאי לדעת כי פרגולה, ובמיוחד פרגולה חשמלית מתקפלת/נאספת היא פתרון שיכול לגרום למרפסת שלכם להיות מקום שימושי במשך כל השנה. כיום ניתן להשיג גם פרגולות חשמליות מעוצבות, אשר אותם בונים בצורה יפה ואסתטית שמשדרגת את המראה של המרפסת או הגינה ומעניקה להם מראה עיצובי יוקרתי.

 

 

 

 

האם הפרגולה החשמלית אטומה למים? 

 

 

פרגולה חשמלית משמשת כגג עליון לחלל פתוח במידה והיא סגורה היא מונעת כניסה של מים מהחלק העליון של הגג כמעט לחלוטין. אבל כל עוד לא נעשת סגירה מצידי הפרגולה הפרגולה תיהיה חשופה לכניסה של מים מצידי הפרגולה. את הפרגולה ניתן לסגור בעזרת מסכי "זיפ", יריעות פלסטיק, חלונות הזזה או זכוכיות הזזה מתקפלות. 

 

 

פרגולה חשמלית למרפסת. צילום: צל וילון

 

האם פרגולות אלומיניום מעניקות אך ורק חיפוי עליון? 

 

 

בעיקרון פרגולה אמורה להעניק קירוי לחלקה העליון של הגינה או המרפסת, ומשכך היא מעניקה בעיקר חיפוי עליון. אמנם, ישנן אופציות שונות לעיצוב הפרגולה, וניתן להזמין פרגולות חשמליות מאלומיניום אשר כוללות גם פתרונות קירוי לצדדים בעזרת בד מתאסף מותאם אישית.

 

 

למעשה, פרגולות חשמליות נפוצות מאוד לא רק בגינות או במרפסות של דירות פרטיות, אלא גם בעסקים כמו מסעדות או בתי קפה שרוצים לאפשר לאנשים לשבת בחוץ, ושתהיה לבעלי המסעדה את היכולת להחליט מתי הם רוצים שהפרגולה תהיה פתוחה ומתי סגורה בצורה נוחה ופשוטה.

 

 

במקומות כאלה כמעט תמיד יש צורך בהתאמה אישית של הפרגולה לפי הגודל והצרכים הספציפיים של המסעדה או בית הקפה, והעבודה נעשית תוך הכרות עם המקום והתחשבות עם התנאים הסביבתיים השונים שקיימים בו.

 

כיצד שולטים על פרגולות אלומיניום חשמליות?

 

היתרון הגדול של פרגולה חשמלית זוהי כמובן העובדה שניתן לפתוח ולסגור אותה בצורה מלאה או חלקית, בקלות ובנוחות. למעשה, בזכות העובדה שהפרגולה מחוברת אל מערכת חשמלית, אתם יכולים לשלוט בצורה מלאה על כמות הצל והקירוי שאתם רוצים, וכל זאת באמצעות שלט רחוק שאותו אתם יכולים להפעיל מבלי להתאמץ או לטפס לשום מקום. ישנם סוגים שונים של פרגולות חשמליות בשוק, כאשר לכל אחת מהן יש את המאפיינים והאפשרויות שלה, שאותם ניתן לבצע עם השלט.

 

 

מה המחיר עבור פרגולה חשמלית למרפסת ולגינה?

 

 

המחיר של פרגולה חשמלית עבור גינה או מרפסת משתנה על פי פרמטרים שונים, ובראשם איכות המערכת והגודל של המרפסת או הגינה שבהם אתם רוצים להתקין את הפרגולה. למעשה, את המחיר הכולל של התקנת פרגולה חשמלית מחשבים בדרך כלל על פי מחיר למטר כאשר מחיר ממוצע עבור מ"ר של פרגולה חשמלית נע בין 1,200 ל – 2,000 שקלים, תלוי בסוג המערכת ובאיכותה. המחיר הזה כולל בתוכו את עלות ההתקנה של הפרגולה והמערכת החשמלית, כאשר ישנם דברים נוספים שיכולים להשפיע על המחיר כמו הפונקציות והיכולות שניתן לבצע באמצעות השלט, החומרים שמהם עשויה הפרגולה וכן הלאה.

 

 

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים