שייך מתעב כיוף: "הסיבה לעליית המחירים המס שהטילה הממשלה"

הבעלים של קניון רשת מזון אמין כיוף עוספיה, שייך מתעב כיוף, בשיחה לפורטל הכרמל והצפון, על הסיבה לעליית המחירים, סל הקניות שירד לחצי והתנהגות הצרכנים בסופר, על המחוקק להבין את העוול שגרם למשפחות קשות היום בישראל.

16.01.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שייך מתעב כיוף: "הסיבה לעליית המחירים המס שהטילה הממשלה"

 

אם בתקופה האחרונה הלכתם לסופר לקניה וגיליתם שיש עליה חדה במחיר, זה לא משנה איפה קונים ובאיזה רשת, הסיבה לעליה החדה במוצרי מזון, המס של הסוכר והפיקדון החדש. מה שאנחנו לומדים מהדברים שהמחוקק לא לקח בחשבון את ההשלכות, כי בפועל מי שמרוויח מכל העליות האלה הם ארגוני הפשיעה שמשתלטים על חוק הפיקדון וכו.

 

השייך מתעב כיוף מתייחס לגל עליות המחירים, ואומר שזה לא קשור לא לבעל עסק ולא ליצרן, אלא למסים שהלבישו על כל מוצר, "עליית המחירים, בגלל המסים שרשות המסים הטילה על מוצרים".

 

 

השייך מתעב: "למשל קוקה קולה לפני 2022 לא היה פיקדון, היום הוסיפו מס פיקדון 30 אגורות לכל בקבוק, יוצא שכל ארגז מקבל תוספת של 3.60 פיקדון וכמעט 20 ש"ח מס סוכר, כל ארגז קוקה קולה עולה 23 ש"ח, התייקרות שלא קשורה ליצרן או למוכר אלא למסים".

 

השייך מתעב: "כשצרכן עושה חרם ולא קונה, זה מכה ליצרן שהוא מוכרח להוזיל מחיר, כדי שאנשים ימשיכו לקנות. בכל הארץ יש ירידה במכירות, אנשים מפחדים לקנות בשל עליות מחירים".

 

שייך מתעב מתייחס לעליות המחירים שהיו במוצרי החד פעמי ובמוצרי הפלסטיק, שחלקם התייקר במאות אחוזים, "לא כל חד פעמי חל עליו המס, יש מוצרים ידידותיים לחברה שאין עליהם מס. הלקוח שואל תמיד למה זה יקר וקשה לו להבין את ההתייקרות שיש".

 

שייך מתעב "סל הקניות כמעט ירד לחצי, הצרכן מתאים את עצמו למה שיש לו בכיס, אנחנו ערוכים לכל מצב, אנחנו נחפש תמיד איך לתת את המחיר הטוב והשירות הכי טוב ללקוחות שלנו".

 

 

שייך מתעב כיוף התייקרות מחירים

תגובות

מומלצים